Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
Erg mooie platen,
4 is alleen een beetje dubbel en 5 en 7 vind ik niet echt super speciaal.
4 is alleen een beetje dubbel en 5 en 7 vind ik niet echt super speciaal.
Verwijderd
Schitterende foto's, vooral 4 en 11 vind ik erg mooi. Komt het door de filter dat het lijkt alsof ze met een zonsondergang geschoten zijn ofzo? De kleuren zien er zo uit, een beetje een zachte tint.
Alleen een minpuntje vind ik je naam op deze manier op de foto, ik zou er een kadertje ofzo om hebben gemaakt met je naam of eronder doen.
Alleen een minpuntje vind ik je naam op deze manier op de foto, ik zou er een kadertje ofzo om hebben gemaakt met je naam of eronder doen.
Mooie platen hoor!
1 en 7 vind ik de minsten.
Rest is heel netjes, met 4, 9, 11 en 12 als toppers!
1 en 7 vind ik de minsten.
Rest is heel netjes, met 4, 9, 11 en 12 als toppers!
Ik denk dat de bedoeling is, als dat al zo is...Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:45:
Jammer dat de meeste foto's onscherp zijn.
Ja, dat heb je bij fotografie, en zeker wat grotere sensoren en lichtsterkere lenzen, Depth of Field
maar een beperkt deel is scherp, sommige vinden het heerlijk, anderen blijkbaar niet 
Zijn inderdaad allen tegen zonsondergang geschoten. Naam verprutst de foto's inderdaad, en dat is natuurlijk ook altijd een beetje de bedoeling. Volgende keer zal ik 't waarschijnlijk niet doen, 't helpt toch niet echt tegen het verspreiden.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:51:
Schitterende foto's, vooral 4 en 11 vind ik erg mooi. Komt het door de filter dat het lijkt alsof ze met een zonsondergang geschoten zijn ofzo? De kleuren zien er zo uit, een beetje een zachte tint.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Leuke serie, maar wat doet 7 ertussen ?! Die valt er qua toning en onderwerp volledig buiten. Over het algemeen zijn de kleuren in je foto erg warm, maar dat zal dan wel het moment van de dag zijn geweest.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Pagina: 1