[Nero 7] .iso is groter dan 2GB

Pagina: 1
Acties:
  • 1.643 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hettic
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 20:47

Hettic

PSN: Hettic1

Topicstarter
Ik heb een .iso(DVD) gedownload en zou deze graag willen branden. Echter wanneer ik kies voor het branden van een DVD(iso) via Nero krijg ik zodra dat ik de iso toevoeg de volgende melding:

Het bestand "DVDnaam.iso." is groter dan 2GB en kan daardoor niet worden opgeslagen in een ISO-bestandsysteem. Gebruik het UDF-bestandsysteem voor het schrijven van zulke grote bestanden. Dit kan worden uitgevoerd door een andere type compiliate te selecteren.

Echter wanneer ik een UDF compilatie selecteer, brand deze de dvd wel. Echter staat op de dvd het volledige bestand: DVDnaam.iso. Deze kan natuurlijk niet afgespeeld worden door een dvd-speler.

Heeft iemand een oplossing? Of dit eerder meegemaakt?

Ik gebruik een externe dvd-speler: Lite-On LH-20A1PU-03C

PSN-ID: Hettic1

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:30

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT!

Misschien is het verstandig je eerst in te lezen mbt gebruik van verschillende brandsoftware :)

Je moet kiezen voor het branden van een image en niet gewoon het bestand naar de explorer slepen (dat doe je nu)..

Dus kies in het menu bovenin (bij recorder, dacht ik) 'Burn Image'.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Spidey
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-12 08:16
probeer imageburner eens. Heb ik draaien naast Nero. Kan meer soorten images aan dan Nero. Lekker klein en lekker gratis.
Maar natuurlijk zou Nero het ook moeten kunnen....

Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

Verwijderd

of je mount gewoon je iso met daemon tools en brand de inhoud als dvd-kopie, dan moet het ook gewoon werken ;)

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-12 11:26

Cio

burn image.. iso OPENEN, niet de iso OP een DVD brander maar een DVD van de iso branden. Google is your friend.

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:52:
of je mount gewoon je iso met daemon tools en brand de inhoud als dvd-kopie, dan moet het ook gewoon werken ;)
Waarom zo omslachtig?
Klik in het menu op recorder -> burn image en selecteer hier de image en fik het ding.
Pagina: 1