Paar maanden geleden nieuwe Dell-computer gekocht draaiende onder Vista. Tijdje terug Hitman Pro geinstalleerd maar 9 van de 10 programma's van Hitman Pro (zoals Ad Aware) geven bij het opstarten meldingen als 'Ad Aware Pro 2007 werkt niet meer'. Op een gegeven moment het zoeken naar een oplossing opgegeven. Deze week nog zo'n Dell aangeschaf en hierop ook Hitman Pro geinstalleerd en dit draait als een zonnetje. Schiet mij maar lek maar ik zou graag weten wat ik moet doen om eea goed te laten draaien.
Zomaar een ideetje hoor, maar zijn die programma's geen demo's met een beperkte geldigheid (met andere woorden, na bijv. dertig dagen moet je het programma kopen, wil je het verder kunnen gebruiken)?
Als je al die demo's net vers op een nieuwe PC hebt geinstalleerd, zullen ze het daar nu inderdaad allemaal netjes doen. Verhaal ligt ietsje anders over een maandje
Als je al die demo's net vers op een nieuwe PC hebt geinstalleerd, zullen ze het daar nu inderdaad allemaal netjes doen. Verhaal ligt ietsje anders over een maandje
De programma's zijn helaas geen demo's. Of echte versies die prive mogen worden gebruikt (bijvoorbeeld Ad Aware) of volledige versie inclusief keys op andere wijze verkregen. Op naar de volgende aanwijzing.
Err, als het geen demo's, freeware, of gelicenseerde software zijn, wat zijn het dan wel? Je had het eerder over Ad Aware Pro, dat zeker geen freeware is, en waarvan bijvoorbeeld ook de licensie van kan zijn verlopen.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:56:
De programma's zijn helaas geen demo's. Of echte versies die prive mogen worden gebruikt (bijvoorbeeld Ad Aware) of volledige versie inclusief keys op andere wijze verkregen. Op naar de volgende aanwijzing.
Bovendien, kan je wat meer info geven? Duidelijkere omschrijving van de foutmeldingen, hoe ze tot stand komen, screenshots voor mijn part, eventueel info over iets aparts dat gebeurde voordat het stopte met werken...
Als ik die éne zin die je aan het gehele probleem wijd, probeer te interpreteren, moet ik opmaken dat "9 van de 10" programma's onafhankelijk van Hitman zelf melden dat bijv. "Ad-aware niet meer werkt".
Met deze summiere uitleg van de situatie en bovendien ook weinig blijk van ondernomen acties, wordt het nogal een Kristallen Bol-Helpdesk op deze manier.
Dit klinkt nog steeds als een licensies verlopen/proefperiodes afgelopen issue, maar je zult echt zelf toch even met wat meer info moeten komen om een gefundeerd oordeel hierover te vellen.