Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Op voorraad bij bestelling betekent niet levering??

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• Dozo2004
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-01-2011
Hallo mensen,

Ik wilde even jullie mening weten over het volgende gebeuren :

Ik had een voeding besteld bij een nog niet te noemen webshop (hangt er van af hoe ze het gaan afhandelen),netjes bevestiging ontvangen,geld overgemaakt en afwachten maar.
Op maandag status order : wordt verzonden
Woensdag nog niks ontvangen,dus ik denk schrijf een mail wanneer wel.
Nu komt het,de voeding was niet op voorraad en wordt waarschijnlijk vrijdag verstuurd,de voeding was wel op voorraad toen ik hem bestelde..... 8)7
Ik vind dit oneerlijk,mijn bestelling wordt aan iemand anders geleverd omdat die waarschijnlijk meteen afrekende??? :(

Nou wat vinden jullie ervan?

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:28
tsja, voorraadverschilletje, verkoop in winkelfiliaal, gelijktijdige internetorder, wie zal 't zeggen.

Wat ik er van vind? Vind 't een beetje zeikerig als ik zo eerlijk mag zijn.

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
Tja, als er nog 1 voeding was en iemand anders rekent meteen af en krijgt hem vind ik logisch. Denk dat er vaak iets besteld wordt waar nooit een betaling op volgt. Als je dan zeker kan verkopen dan doe je dat als winkel. Is vervelend voor je, maar wel begrijpbaar.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-10 22:26
Logisch eigenlijk.. Bestelling wordt pas de deur uit gedaan als de betaling binnen is; als er een andere klant is, die eerder betaald dan is vind ik het logisch dat die bestelling al de deur uit gaat.

Maar dat is mijn opinie

Pvouput live

• Dozo2004
misschien zeikerig voor jouw ,maar waarom dan een bevesting sturen met op voorraad..
werk zelf ook met voorraden en ja het komt wel eens voor dat er een verschil is of iets anders,maar dan laat ik dat zo snel mogelijk weten aan de klant.
Nu kom ik er achter omdat ik navraag doe.

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:19
Krypt schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:28:
Logisch eigenlijk.. Bestelling wordt pas de deur uit gedaan als de betaling binnen is; als er een andere klant is, die eerder betaald dan is vind ik het logisch dat die bestelling al de deur uit gaat.

Maar dat is mijn opinie
Maar voor een klein beetje klantvriendelijkheid zou gekozen kunnen worden om het artikel te reserveren en wachten op de betaling.

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-11 15:59

Sick Nick

Drop the top!

Ach, het komt vaak genoeg voor dat een website aangeeft dat de spullen op voorraad zijn maar bij nader contact (mail/telefoon) blijkt dat de spullen er helemaal niet zijn. Gewoon brakke webshop software dus :p

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:19
Sick Nick schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:29:
Ach, het komt vaak genoeg voor dat een website aangeeft dat de spullen op voorraad zijn maar bij nader contact (mail/telefoon) blijkt dat de spullen er helemaal niet zijn. Gewoon brakke webshop software dus :p
Ik denk niet dat webshop software brak is. Vermoedelijk meer een zaak van tussen scherm en stoel in ;)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 18:45

Gé Brander

MS SQL Server

Wat vaker gebeurt helaas, is dat de voorraad aangeeft of het bij de leverancier op voorraad is, zonder dat ze dat specifiek vermelden.
Er zijn meer webshops die zo werken dan mij lief is. Niet netjes, maar anders verkopen ze niets meer, koop jij waar het op voorraad lijkt te zijn of waar het niet op voorraad lijkt te zijn.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Dozo2004
ze hebben geen winkel,het is alleen een webshop.

Verwijderd

Dozo2004 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:21:
Hallo mensen,

Ik had een voeding besteld bij een nog niet te noemen webshop (hangt er van af hoe ze het gaan afhandelen),netjes bevestiging ontvangen,geld overgemaakt en afwachten maar.
Nu komt het,de voeding was niet op voorraad en wordt waarschijnlijk vrijdag verstuurd,de voeding was wel op voorraad toen ik hem bestelde..... 8)7
Ik vind dit oneerlijk,mijn bestelling wordt aan iemand anders geleverd omdat die waarschijnlijk meteen afrekende??? :(

Staat er ergens "in kleine letters" bijvoorbeeld onder voorbehoud van typfouten. (soort zelfbescherming)

Neemt niet weg dat dit best matig is.

Verwijderd

Krypt schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:28:

Maar dat is mijn opinie
De bestelling wordt dan toch apart gelegd voor aflevering / betaling.
Mocht de klant niet betalen / ophalen wordt dit weer erbij geteld.

• Dozo2004
Onderdelen in vooraad: 1 - 4 werkdagen
Onderdelen niet in vooraad, maar wel bij leverancier: 3 - 10 werkdagen *
Onderdelen niet in vooraad, ook niet bij leverancier: Vermeld als onbekende levertijd *
Artikelen speciaal voor u besteld: 2 - 10 werkdagen *
Artikelen schriftelijk besteld: 2 - 10 werkdagen *

* = Indien van toepassing wordt dit ook in de orderbevestiging vermeld. (niks te vinden)

Bedankt voor jullie reacties,de voeding kan niet eerder geleverd worden en alternatieven zijn er niet aangezien er niks van het merk op voorraad is...

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49
Dozo2004 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:21:
Hallo mensen,

Tsja, wees nu eens eerlijk, wat wil je nu precies?

Het artikel is niet in voorraad, kan je hoog of laag gaan springen, gaan zeiken etc. Maar daarvan komt het artikel echt niet opeens wel op voorraad. Je zal toch moeten wachten.

Dus stel je volwassen op en accepteer het. Als je een product direct wilt hebben moet je naar de winkel gaan en niet op internet bestellen.

• Dozo2004
Jullie mening hierover 8)
En ja als er een winkel in de buurt was die de voeding verkocht had ik dat ook gedaan.
Zijn hier in de buurt niet te vinden dus is ben ik op webshops aangewezen.
En wat ik wil is duidelijkheid van de leverancier,niks meer.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49
Dozo2004 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:43:
Jullie mening hierover 8)
En ja als er een winkel in de buurt was die de voeding verkocht had ik dat ook gedaan.
Zijn hier in de buurt niet te vinden dus is ben ik op webshops aangewezen.
En wat ik wil is duidelijkheid van de leverancier,niks meer.
Volgens mij heeft de webshop ook geen glazen bol. Wees dus redelijk en geef ze gewoon een weekje de tijd om het op te lossen.

Verwijderd

Er zijn maar twee partijen die hier iets zinnigs over kunnen zeggen: Jij en de winkel. Dat dingen een keer niet op voorraad zijn of wat langer duren - een winkel heeft normaal 30 dagen om te leveren, en jij vraagt nu meningen na 4 dagen.

Ik zie concrete reden voor of toegevoegde waarde van dit topic in discussieverband, en doe het dan ook op slot. Indien je van mening bent dat er wel een zinnige discussie kan plaatsvinden en je hebt daar een onderbouwing voor, dan kan je me altijd mailen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.