Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

blackberry kpn config site username kwijt :(

Pagina: 1
Acties:
  • 560 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een blackberry pearl met een KPN abonnement. Een paar maanden geleden netjes via
www.kpn.blackberry.com mijn email accounts ingesteld (2 stuks) en het werkte als een tiet.

Tot een paar dagen geleden kreeg ik een bericht dat 1 van mijn accounts niet beschikbaar was via mijn blackberry, ik moest mijn email configuratie nakijken via www.kpn.blackberry.com

maarrrrrr.... ik was mijn inlog gegevens vergeten. Nu kon ik wel middels mijn PIN code mijn password sturen naar mijn blackberry maar nu mis ik nog mijn username....

het zou al helpen als iemand mij kon vertellen of er een standaard is zoals bijv

.....@blackberry.com

want ik zit nu alle mogelijke namen in te vullen, maar niets werkt.. straks moet er @blackberry.com bijv achter, ja dan kan ik hier jaren zitten zoeken..

Als iemand een idee heeft hoe ik achter mijn username kan komen?
please! want ik ga vrijdag naar london en heb dan mijn email niet bij me :(

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Mail/Bel/Fax/Bezoek KPN

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
duh, natuurlijk gedaan.. niemand kan me helpen bij hen.. meiden aan de telefoon snappen er ook weinig van

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:18:
Hallo

Ik heb een blackberry pearl met een KPN abonnement. Een paar maanden geleden netjes via
www.kpn.blackberry.com mijn email accounts ingesteld (2 stuks) en het werkte als een tiet.

Tot een paar dagen geleden kreeg ik een bericht dat 1 van mijn accounts niet beschikbaar was via mijn blackberry, ik moest mijn email configuratie nakijken via www.kpn.blackberry.com

maarrrrrr.... ik was mijn inlog gegevens vergeten. Nu kon ik wel middels mijn PIN code mijn password sturen naar mijn blackberry maar nu mis ik nog mijn username....

het zou al helpen als iemand mij kon vertellen of er een standaard is zoals bijv

.....@blackberry.com

want ik zit nu alle mogelijke namen in te vullen, maar niets werkt.. straks moet er @blackberry.com bijv achter, ja dan kan ik hier jaren zitten zoeken..

Als iemand een idee heeft hoe ik achter mijn username kan komen?
please! want ik ga vrijdag naar london en heb dan mijn email niet bij me :(
Je user account is ooit een keer geactiveerd / aangemaakt.
Die gegevens zal (denk ik) verstuurd zijn per post / email zodat je kunt inloggen op je blackberry.

Heb je daar al naar gekeken?

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:26:
[...]

Je user account is ooit een keer geactiveerd / aangemaakt.
Die gegevens zal (denk ik) verstuurd zijn per post / email zodat je kunt inloggen op je blackberry.

Heb je daar al naar gekeken?
Hij is hem toch vergeten, dus daaruit maak ik op dat hij de brieven ook niet meer heeft. Hoop voor hem van wel trouwens.

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Kixtart schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:29:
[...]

Hij is hem toch vergeten, dus daaruit maak ik op dat hij de brieven ook niet meer heeft. Hoop voor hem van wel trouwens.
Ik probeer het alleen uit te sluiten.
Vandaar.

ps.

Even snel gekeken via het internet Vodaphone maakt ook gebruik van een blackberry.
En daar wordt alleen als username bijv vodaphone gebruikt.

Het sluit niet uit natuurlijk of je @blackberry.com moet gebruiken.
Maar dat viel me even op.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 16:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik had idd de emails terug proberen te vinden maar daar stond het niet in
na 3 dagen gokken ben ik erachter gekomen, net 1 minuut geleden!!!

het werkt weer .. sodejakker pfoe dat was ff stress haha

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

@hierboven: OK :)

Maar je kunt je email niet ophalen, dus er zijn andere die je blackberry email adres hebben, toch?
Kan je het dus niet iemand vragen?
duh, natuurlijk gedaan....knip
Hoe kan ik dat nu weer weten ;)

☻/
/▌
/ \

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:31:
ik had idd de emails terug proberen te vinden maar daar stond het niet in
na 3 dagen gokken ben ik erachter gekomen, net 1 minuut geleden!!!

het werkt weer .. sodejakker pfoe dat was ff stress haha
Voor de volledigheid: Moet er dus @blackberry.com achter?

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
mijn blackb erry verstuurt mijn emails vanaf een standaard ingesteld adres en dat is een pop account en niet DE blackberry account... daarom kwam ik er ook niet achter..
:)
Pagina: 1