Toon posts:

Verschil tussen 2 samsung schermen

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu thuis achter mijn Samsung 931BW 19 inch dit verhaal te typen maar wil toch eigenlijk wel een wat groter scherm. Trek ik vandaag de folders open en kijk ik in een BCC folder zie ik daar een Samsung 223BW 22 inch te koop voor 300 euro. Ik kan de mijne nog ruilen en dan 60 euro bijbetalen om deze te kopen. Maar dan kijk ik even verder op internet en zie ik een 226BW 22 inch staan die stukken duurder is maar er exact hetzelfde uitziet.

Mijn vraag is:

Wat is het verhaal tussen een Samsung 223BW en een Samsung 226BW?

Verwijderd

mijn vraag is: heb je al op de productpages van samsung gekeken? specs zijn ubermakkelijk te vinden.. gewoon de monitor op een random online verkoopsite opzoeken.

edit: ik was eerst =p
de 226bw heeft 3 panelversie's, de S versie (die ownt) de A versie (ownend te maken) en de C versie (ownt niet, niet ownent te maken)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 15:42 ]

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:48

lier

MikroTik nerd

Kijk eens op de site van Samsung naar de verschillen...!?

En het uiterlijk zegt niets over het innerlijk (eigenlijk net als bij mensen ;) )

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Responsetijd.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er naar gekeken, en kan niet meer vinden dan het verschil in de response tijd (2ms vs. 5ms) maar het lijkt me toch niet dat daar 80 euro verschil in kan zitten?

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 07:42
Dus blijkbaar toch, je had al gevonden dat er iig visueel verder geen verschil is.

Happy Blessings <3

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:38:
.....................de 226bw heeft 3 panelversie's, de S versie (die ownt) de A versie (ownend te maken) en de C versie (ownt niet, niet ownent te maken)
Wat bedoel je daarmee? ownend te maken? Kun je daar de firmware van aanpassen ofzo?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:46:
[...]

Wat bedoel je daarmee? ownend te maken? Kun je daar de firmware van aanpassen ofzo?
Nee dat gaat weer met uitgebreide calibratie en kleurprofielen.

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 16:45
21.6 inch en 22 inch.

Zo staat het op de doos vermeld.

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Ik verwacht vandaag een HP 2207W. Misschien ook een idee om naar te kijken. Krijgt erg goede reviews.
Pagina: 1