Lacie Ethernet Bigdisk vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden een Lacie ethernet Bigdisk gekocht. Deze kan ik via een web interface benaderen en via daar shares aanmaken, welke ik via windows/http/ftp kan benaderen.
Nu heb ik een share DATA aangemaakt waar ik folders met MP3, ISO, etc heb aangemaakt.
Er werd mij toen gevraagd of ik een aparte MP3 share kon aanmaken.

Ik krijg het niet voor elkaar om de MP3 map binnen de data map als een aparte share aan te bieden. Wel kan ik een extra MP3 share aanmaken en daar de inhoud naar toe verplaatsen, maar aangezien dit via m'n PC gaat, ziet hij het als 2 aparte schijven en gaat hij dus de hele berg data kopieren via m'n PC.

Heeft iemand van jullie ervaring met zo'n ethernet HDD en weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen (share aanmaken op map binnen een share, of data direct binnen de schijf verplaatsen zonder dat het via m'n PC hoeft te gaan).

Verder heb ik nog een raar probleem dat als ik een share aanmaak en ik vink bij de rechten Guest account aan, dat je er nog steeds niet opkomt zonder userid en wachtwoord. Dit is overigens wel gekomen nadat ik een software update had gedaan.