Omdat ik geen mapties in mijn extra balk had, ging ik naar het help menu.
Na het intypen van maptopies kreeg ik een soort snelkopling.
Wanneer ik die had geklikt kreek ik een melding dat ik een gebruiker was met beperkte rechten.
Er waren op dat moment helemaal geen gebruikers, alleen admin zonder wachtwoord.
Dus mijn computer start elke keer op zonder het invullen van een wachtwoord.
Dus ik een nieuw account aangemaakt met beheer.
Na het opnieuw opstarten was mijn hele layout anders
. Ik wilde dus dat accountje wat ik had aangemaakt verwijderen, maar dat lukte niet.
Nu wilde ik in de veilige modus als admin inloggen maar wanneer ik dat doe is mijn volgende beeld helemaal zwart, met in de bovenhoeken veilige modus.
Je ziet wel een muis cursor maar die je kan bewegen, maar dat is alles.
Er valt nergens wat op te klikken en rechtermuisknop reageert ook niet.
Wat moet ik nu doen.
Liefst wil ik mijn nieuwe gebruiker wissen zodat ik gewoon weer mijn oude instellingen heb.
Systeem herstel helpt niet, maar ik wil ook niet mijn image terug zetten.
Hoe kan ik in normale modus mijn admin krijgen en wat moet ik doen om mijn mapoptisch ook weer te krijgen. thx
Na het intypen van maptopies kreeg ik een soort snelkopling.
Wanneer ik die had geklikt kreek ik een melding dat ik een gebruiker was met beperkte rechten.
Er waren op dat moment helemaal geen gebruikers, alleen admin zonder wachtwoord.
Dus mijn computer start elke keer op zonder het invullen van een wachtwoord.
Dus ik een nieuw account aangemaakt met beheer.
Na het opnieuw opstarten was mijn hele layout anders
Nu wilde ik in de veilige modus als admin inloggen maar wanneer ik dat doe is mijn volgende beeld helemaal zwart, met in de bovenhoeken veilige modus.
Je ziet wel een muis cursor maar die je kan bewegen, maar dat is alles.
Er valt nergens wat op te klikken en rechtermuisknop reageert ook niet.
Wat moet ik nu doen.
Liefst wil ik mijn nieuwe gebruiker wissen zodat ik gewoon weer mijn oude instellingen heb.
Systeem herstel helpt niet, maar ik wil ook niet mijn image terug zetten.
Hoe kan ik in normale modus mijn admin krijgen en wat moet ik doen om mijn mapoptisch ook weer te krijgen. thx