Aan de moderators : Waarom is mn Icon weg ??

Pagina: 1
Acties:

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Waarom is mijn icon gedisabled ??
Hij stond op [url="http://*verwijderd*"]http://*verwijderd*[/url]
Ik neem toch niet aan dat dit te aantootgevend was?? Vond em eigenlijk wel leuk .. maar nu kan ik helemaal geen icon meer instellen .. baal baal baaal .. 8-)

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hij staat er gewoon dus ik gok dat je in je prefs even aan moet geven dat je 'webicons' wil zien :)

• violator_
Tja eh .. ik heb het net allemaal dubbel gechecked en ook op een andere computer op mn werk waar ik niet ingelogd was maar ik zie iedereen zijn icon behalve de mijne. In mn profile is ie echt goed ingevuld..
Er is toch iets anders aan de hand denk ik ..

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Bij PREFS

Staat daar: Laat Webicon zien aan ?

• violator_
Oeps .. :D:D:D:D |:(|:(|:(|:(

thanx man.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Moet je maar niet zoveel bier drinken :P

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik schrijf voortaan wel met HOOFDLETTERS als het wat later op de avond wordt ;)

• violator_
Hehe .. hep tot 19:30 in mn bed liggen ruften dus ben inderdaad nog beetje waaz ..

8-)

Verwijderd

me vraagt me af wrom de mijne ook weg is, en warrom ik als ik op prefs druk een file te downloaden krijg die daarna niet te openen is....

me zegt daar 1 ding op: **HUH?** |:(
Pagina: 1