[NFS:MW] Probleem met opslaan en laden van savegames*

Pagina: 1
Acties:

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:43
Ik heb deze week niets te doen dus ben ik most wanted maar weer is gaan spelen. De eerste dag had ik helemaal geen problemen en werkte alles perfect.

De 2de dag kon de save game in het begin niet gevonden worden. ik heb toen een nieuwe aangemaakt en gekeken waar deze stond (hij stond in de install folder) en daar heb ik dan de oude save bijgezet en alles werkte weer goed.

Echter kan ik vandaag niet eens opslaan, de game kan alweer geen save vinden, maar een nieuw profiel aanmaken zodat ik mijn oude erbij kan zetten werkt dus ook niet meer.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Oja, ik werk met vista ultimate en mijn documenten is verplaatst naar een andere partitie.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Ik heb je topictitel even wat duidelijker gemaakt. Ik denk dat je het probleem moet zoeken bij het gegeven dat je de 'mijn documenten' map op een andere partitie heb staan :)

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:43
Oke is goed, maar als het aan de locatie van mijn documenten ligt, waarom deed hij het 2 dagen geleden dan wel zonder probleem en nu niet meer? Zelfs na het spel opnieuw te installeren werkt het niet.

Is er niet een manier om aan te geven waar saves moeten worden bewaard?