Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FEAT] Signature voor een subforum

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Topicstarter
Dit is een Feature request :)

Ik zou het leuk vinden als er een mogelijkheid was om per sub-forum een verschillend signature te kunnen plaatsen.
Of om een signature alleen in bepaalde forums te plaatsen. En in de andere dan niet. ;)

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:19

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Je kunt nu al een signature in bepaalde subforums niet plaatsen door het uit te vinken bij je reply venster. Maar jij wilt het zeker automagisch ;) ?

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Topicstarter
We Are Borg schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:38:
Je kunt nu al een signature in bepaalde subforums niet plaatsen door het uit te vinken bij je reply venster. Maar jij wilt het zeker automagisch ;) ?
Ja,.... :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom zou je een specifieke signature willen hebben (doel je op bijv. een HK specieke signature?)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Topicstarter
Ja bijvoorbeeld.

Of een signature die alleen op programmeren slaat.
Of een signature die alleen op de besloten forums komt. ( HK, SG etc )

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik zie niet in waarom je die specifiek per subforum zou willen hebben (alhoewel ik nu een idee krijg ;)), aangezien een signature op de user slaat en niet op het subforum (over het algemeen)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:38

SmartDoDo

Woeptiedoe

Lijkt me wel handig, zo kun je in ieder subforum aparte aanbiedingen doen. Praktisch gezien vergroot je daarmee de ruimte van je signature met een factor heel veel :Y)
Koelkast te koop, casemod te koop, oppashulp aangeboden, etc....
;)

Ik denk dat het vooral grappig is, heel soms handig is maar uiteindelijk meer moeite kost dan het oplevert :)

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
BtM909 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:52:
Ik zie niet in waarom je die specifiek per subforum zou willen hebben (alhoewel ik nu een idee krijg ;)), aangezien een signature op de user slaat en niet op het subforum (over het algemeen)
Ik zou bijvoorbeeld denken aan specs van de PC in de hardwarefora en specs van m'n foto-apparatuur in de fotografie fora. En dan misschien een leuke one-liner voor SG.
Nu moet je kiezen wat je erin zet, anders wordt het veel te lang.

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:54
Gevolg is dan wel dat er per user meerder signatures in de database moeten worden opgeslagen én dat er bij elke post die geladen wordt een check gedaan moet worden in welk subforum die post staat en welk onderschrift daar bij hoort.

Kortom: meer diskspace, minder performance: ik gok dat het er niet zal komen.

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Ik gok ook dat het er niet gaat komen. maar vind het wel een leuk idee. :P

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:51

crisp

Devver

Pixelated

Na ruim 3 jaar is het er inderdaad nog niet gekomen, en ik gok dat dat de komende 3 jaar ook niet gaat gebeuren. Sorry...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.