Onbekend Apparaat na win vista update

Pagina: 1
Acties:

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
Er waren net 2 auto updates voor windows vista, eentje voor de automatische zomertijd 2007 en eentje voor de BITS (Background Intelligent Transfer Service), na de reboot krijg ik opeens een nieuwe hardware message, maar hierbij staat onbekend apparaat zonder icoontje.

Ook met zoeken naar drivers vind hij geen drivers, nu heb ik maar voor de optie gekozen dat hij niet meer moet zoeken of meldingen weergeven, maar ik ben toch benieuwd of er meer mensen met deze issue zijn en of het schadelijk voor windows is? In apparaatbeheer zie ik ook geen nieuwe apparaten.

[ Voor 5% gewijzigd door Tiduz op 29-08-2007 02:45 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-02 09:47

D467

[M]

Ik heb daar geen last van, maar ik heb (denk ik) weer een ander probleem door een windows update, mijn bureaublad loopt telkens vast bij het opstarten :/

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb er ook last van maar ook van een ander probleem. ik steek een usb apparaat bv een muis erin en dan vraagt vista om drivers??? Waarom weet ik ook niet dus mijn INF mapje staat nu op het buroblad en daar vindt Vista alle drivers. Echt vaag maar ok het werkt wel zo. Ik krijg namelijk ook soms bij een USB muis onbekend apparaat. Mijn Vista spoort echt niet meer. Ook USB flashdisk worden niet automatisch geinstalleerd maar dat moet ik handmatig doen. Vista = top zonder t met fl ervoor.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!