speedtouch 780 - password reset steeds

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Sinds mijn ASDL2 heb ik van xs4all ook een nieuwe modem gekregen :) Werkt allemaal goed, maar wanneer ik eens een poortje moet openzetten/omzetten, lijkt steeds mijn username/wachtwoord niet te kloppen. Goed, vergeten dacht ik, modem reset en weer alles opnieuw.

Echter vorige week het zelfde geintje, deze keer duidelijk mijn username/ww opgeschreven zodat ik die niet weer kon vergeten. Maar zojuist wilde ik weer poort omzetten, kan niet meer inloggen :/ Mijn wachtwoord twijfel ik niet meer aan, username geprobeerd met Administrator en administrator (leuk dat dat handleiding dit willekeurig gebruikt), maar blijf een 401 krijgen na 3 pogingen.

Nu dacht ik eerst dat de modem volledig resette, maar mijn huidige NAT-tabel werkt nog steeds, ook mijn static IP's werken correct (voip telefoon). Wel heb ik ongeveer 1x per dag dat mijn hele adsl-lijn lijkt weg te vallen, ik krijg dan die standaard speedtouch pagina dat mijn internetlijn niet (correct) is aangesloten. 2 minuten later werkt alles weer.

Al reeds contact gehad met XS4all, diverse stappen doorlopen maar zij zijn van mening dat de modem correct werkt en ik dus waarschijnlijk maar steeds mijn wachtwoord vergeet. Google kan ik verder niet mee vinden (buiten de berg 2dehands-kan-niet-inloggen topics), ik had al een mailtje gestuurd naar Speedtouch zelf, maar geen reactie nog ontvangen. Morgen alles maar weer opnieuw resetten, of toch XS4all maar duidelijk maken dat er toch iets mis is met mijn router?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:19
Caps lock aan staan?

Anders probeer eens te verbinden via telnet: in dos box: telnet 192.168.1.254.