Toon posts:

Geen signaal/beeld van dvi naar hdmi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na eindelijk te hebben kunnen inloggen bij tweakers hoop ik hier mijn antwoordt te kunnen vinden.
Na uren en uren naar het antwooordt gezocht te hebben ben ik helaas nog steeds niet veel wijzer geworden.
Ik heb sinds kort een nieuwe pc met een 8800 GTX als videokaart waar ik mee geprobeerd heb om met behulp van een dvi-hdmi kabel beeld op mijn HD-TV van Samung te krijgen.
Maar tevergeefs, met mijn eerdere videokaart een ati 9800 pro had ik hier geen problemen mee.
Ik heb de laatste drivers ge-update en bij het nvidia configuratiescherm vindt hij ook mijn HD_TV en geeft hij de HD-TV aan als Samsung.
Met behulp van een wizard wordt alles automatisch ingesteld en vindt de wizard alles ook zet hij automatisch de resolutie op 1024*768.
Hij herkent hem dus wel maar ik krijg alleen maar blauw beeld met de tekst geen signaal.
Ik hoop echt dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Groeten,

SMR

Verwijderd

Ik had dus dat hij het tv al helemaal niet detecteert, ik gebruik vga,.. maargoed..
Probeer je resolutie van het 2e scherm (lcd tv) op 1280x720 te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
geprobeerd, maar dat werkte ook helaas niet:( is er echt niemand die dit probleem ook heeft gehad of weet wat het probleem zou kunnen zijn..