Toon posts:

plotseling geen beeld meer,

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goedenacht tweakers,

ik zit met het volgende probleem.De monitor van mijn vader stopt er plots mee. Ik was bezig met de pc, en mijn vader verschuift de pc een klein stukje. Opeens valt de monitor in standby modus en krijg ik geen beeld meer, niet meer na een reboot of iets dergelijks. Dus de kast open gemaakt, alles stofvrij gemaakt, maar niets veradnert. Ligt dit aan het moederbord of aan de video kaarT?

Groeten!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:50

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je eens kijken als de bekabeling goed zit? En heb je toevallig al eens een andere monitor gebruikt om te testen?

Wauw, een sig!

• LordofWhatever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 15:22

LordofWhatever

Uuhhh....?

dit lijkt me duidelijk: een brakke kabel (tussen beeldscherm en pc) of het scherm zelf is brak (connector van-). ik zeg probeer een andere kabel, en als't ff kan ook een andere computer. maar dat had toch ook wel zelf kunnen bedenken?

[ Voor 3% gewijzigd door LordofWhatever op 29-08-2007 00:10 ]

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.

Verwijderd

Topicstarter
nou wat het probleem is is dat de bekabeling prima is, en morgen gooi ik mijn kast even op zijn monitor om te kijken of die werkt, ik hoop dat de kabel niet goed is, maar daar zie ik zo niets aan. waar ik echter bang voor ben is dat door dat mijn vader de pc verschoof dat ie daardoor kortsluiting of iets dergelijks heeft gemaakt.

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
kortsluiting lijkt me sterk.

Eerder een kabel die per ongeluk eruit is getrokken of geen goed contact meer maakt.

Voordat je gaat sjouwen zou ik zeker eerst naar de kabel kijken en eens een andere proberen.

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is opgelost, de videokaart was naar de knoppen. Dus hier is een nieuwe in gekomen. voor 50 euro weer klaar. Ach als je er alleen maar patience mee doet hoeft ie niet zo sterk te zijn he :)

jullie worden bedankt!
Pagina: 1