Toon posts:

PowerEdge 2650 Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik ben in het bezit van bovengenoemde server nu zit ik alleen met het probleem dat deze niet verder opstart.

Bij het aanzetten van de server krijg ik eerst de Remote Control van ATI te zien. Na een paar minuten gaat deze met een fout weg en gaat de server verder met opstarten. dan gaat hij zecht hij dat er 1 processor inzit en vervolgens loopt het opstarten vast.
Tevens geeft hij geen meldingen op het LCD schermpje voor op de server en voorderest ook geen bios piepjes

Kan niet in de bios of waar dan ook komen. Geen 1 knop is te gebruiken.
Wie weet waar dit aan kan liggen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wanneer slaat de server vast? Bij het aanroepen van Windows of een ander OS of programmatuur? BIOS reset al uitgeprobeerd?

offtopic:
:w

[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 29-08-2007 00:19 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waar krijg je deze meldingen precies te zien? En wat is de exacte melding? Je zegt dat deze met een fout weg gaat, maar wat is die fout dan?

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Zit er ook maar een cpu in? Anders de secondary cpu er even uithalen. Als dat ook niet werkt de secondary in de primairy doen (secondary leeg laten uiteraard). Kan ook nog geheugen zijn.. maar diit soort problemen kan echt door van alles veroorzaakt worden.. door geheugen tot een brakke chipset..

[ Voor 3% gewijzigd door Glashelder op 29-08-2007 00:23 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Thandor

SilverStreak

CSL Beleid
Probleemtopics horen niet in CSL thuis :o. Verder is dit dubbel met Problemen met Dell poweredge 2650 :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.