Ik heb al herhaaldelijk het probleem dat mijn reacties niet weer worden gegeven, stel ik een post ijverig op, druk op de knop plaatsen is er van plaatsing geen sprake..Hoe kan dit?
Zo te zien lukt het prima (of bedoel je op tweakers?)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Frontpage of forum?
Ik zie wel degelijk reacties van je op de frontpage, maar enkel op v&a advertenties: http://tweakers.net/searc...serreacties&Query=Trenner
Verder genoeg reacties van jou hier op het forum: http://gathering.tweakers...nd/poster/103524/messages
kan je specifieker zijn waar je probeert te reageren en wat er precies gebeurd? Ook welke browser je gebruikt en andere zaken die mogelijk van invloed zouden kunnen zijn (3rd party software, plugins etcetera)?
Ik zie wel degelijk reacties van je op de frontpage, maar enkel op v&a advertenties: http://tweakers.net/searc...serreacties&Query=Trenner
Verder genoeg reacties van jou hier op het forum: http://gathering.tweakers...nd/poster/103524/messages
kan je specifieker zijn waar je probeert te reageren en wat er precies gebeurd? Ook welke browser je gebruikt en andere zaken die mogelijk van invloed zouden kunnen zijn (3rd party software, plugins etcetera)?
[ Voor 18% gewijzigd door crisp op 28-08-2007 23:09 ]
Intentionally left blank
Weet je zeker dat je op "Verstuur bericht" klikt en niet op "Bekijk bericht"? Bij de laatste krijg je alleen te zien hoe je post er uit zou zien als je op "Verstuur bericht" zou klikken, maar wordt de post niet daadwerkelijk geplaatst.
Als ik een reply wil uitvoeren druk ik op verstuur waarna mijn reply niet word weergeven Als ik uitlog en ik ga terug naar de index van plaatsen zie ik m'n reply niet meer terug, ook zijn dan alle avatars van alle mede forummers verdwenen..
Ik gebruik Firefox..
Als ik een reply wil uitvoeren druk ik op verstuur waarna mijn reply niet word weergeven Als ik uitlog en ik ga terug naar de index van plaatsen zie ik m'n reply niet meer terug, ook zijn dan alle avatars van alle mede forummers verdwenen..
Ik gebruik Firefox..
Post je misschien via een proxyserver die de POST's vernaggeld?
En hier vind je ze ook niet tussen: http://gathering.tweakers...nd/poster/103524/messages ?Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:37:
Ik gebruik Firefox..
Daar staan namelijk wel degelijk reacties van jou van vandaag tussen...
Wat bedoel je met de 'index van plaatsen'? Dat met die avatars klinkt mij ook vreemd, heb je daar een screenshot van?
Intentionally left blank
Ik ben er achter dat ik met InternetExplorer totaal geen last heb, ik krijg keurig mijn post te zien en alle avatars aan de linker kant van mede forummers worden keurig weergegeven.
Het is een Firefox issue denk ik dus ook. Als ik in Got Index ben zie ik na mijn relpy dat het forumsegment waar ik in heb gereageerd niet bovenaan is gaan..
Het is een Firefox issue denk ik dus ook. Als ik in Got Index ben zie ik na mijn relpy dat het forumsegment waar ik in heb gereageerd niet bovenaan is gaan..
Verwijderd
Als je uitlogt dan is het standaard dat je geen avatars te zien krijgt, dat moet je dan weer aanzetten via voorkeuren.
Kijk...Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:01:
Ik ben er achter dat ik met InternetExplorer totaal geen last heb, ik krijg keurig mijn post te zien en alle avatars aan de linker kant van mede forummers worden keurig weergegeven.
Als je ingelogged bent hier op het forum dan kun je berichten posten en kun je de avatars zien van medegebruikers. Als je uitgelogd bent dan zie je die avatars niet en kun je niet posten.
Als je uitgelogd bent zie je ook posts niet in stuffis generalis, NSTM, HK, ABO, etc.
Dat je in IE wél avatars ziet betekend dus dat je daar wel ingelogd bent.
Misschien is het zo dat je in firefox automatisch uitlogd ?
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Kwam dit topic tegen tijdens het zoeken naar mijn probleem, en vind het niet echt waard om een nieuw topic te openen, en hier gaat het er ook over, dus hier dan maar even:
Firefox geeft bij mij ook de avatars van de leden niet weer. Ben gewoon ingelogd, reageren ed. gaat allemaal prima, alleen de avatars zie ik niet. Bij Google Chrome en IE zie ik ze wel.
Is het echt een Firefox bug, of mis ik iets?
Firefox geeft bij mij ook de avatars van de leden niet weer. Ben gewoon ingelogd, reageren ed. gaat allemaal prima, alleen de avatars zie ik niet. Bij Google Chrome en IE zie ik ze wel.
Kijk eens of je niet toevallig een bepaald url blokkeert (adblock oid misschien?)B.A.L. schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:20:
Kwam dit topic tegen tijdens het zoeken naar mijn probleem, en vind het niet echt waard om een nieuw topic te openen, en hier gaat het er ook over, dus hier dan maar even:
Intentionally left blank
Ben d'r al achter;
In m'n profiel stond het weergeven van avatars gewoon uitgeschakeld. Nu ingeschakeld en alles werkt.
Wel vreemd dan dat IE en Chrome zich niets aantrekken van die instellingen en gewoon altijd de avatars weergeven
Iig thx voor je reactie!
In m'n profiel stond het weergeven van avatars gewoon uitgeschakeld. Nu ingeschakeld en alles werkt.
Wel vreemd dan dat IE en Chrome zich niets aantrekken van die instellingen en gewoon altijd de avatars weergeven
Iig thx voor je reactie!
Pagina: 1