Ik probeer Hellanzb werkend te krijgen onder CentOS 5 maar ik krijg de volgende foutmelding:
Na enig zoek werk met google blijkt dat ik Twisted-2.5.0 moet installeren. Deze heb ik gedownload en als ik deze met python probeer te laten builden krijg ik het volgende:
Als ik naar die map ga zie ik inderdaad dat het bestand __init__.py er niet bij staat.
Ik heb het tar.bz2 bestand nogmaals in de veronderstelling dat deze niet goed was maar dit geeft het zelfde probleem.
Ik heb al aardig zitten ge-googled maar kan er weinig over vinden op een paar hits na die in een voor mij niet leesbare taal zijn.
Als ik met yum een search doe naar python vind ik ook geen package waar deze twisted bij zit. Op google had ik wel wat gevonden over een andere distro (ik meen ubuntu) maar dat werkte (voor zover ik zag) niet op manier zoals dat bij centos zou moeten gaan.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Ik vind het overigens ook geen idee om een andere newsreader te gebruiken mocht iemand een andere weten welke bij mij wat minder problemen geeft
Het enige wat deze moet kunnen is nzb's importen uit een map op een samba share, downloaden, parren en unrarren.
Wie kan mij uit de brand helpen?
| [root@server etc]# hellanzb.py Traceback (most recent call last): File "/usr/bin/hellanzb.py", line 14, in ? from Hellanzb.Core import main File "/usr/lib/python2.4/site-packages/Hellanzb/Core.py", line 18, in ? from Hellanzb.Daemon import initDaemon, postProcess File "/usr/lib/python2.4/site-packages/Hellanzb/Daemon.py", line 12, in ? from Hellanzb.HellaXMLRPC import initXMLRPCServer, HellaXMLRPCServer File "/usr/lib/python2.4/site-packages/Hellanzb/HellaXMLRPC/__init__.py", line 14, in ? from twisted.web import xmlrpc, server |
Na enig zoek werk met google blijkt dat ik Twisted-2.5.0 moet installeren. Deze heb ik gedownload en als ik deze met python probeer te laten builden krijg ik het volgende:
| package init file 'twisted/plugins/__init__.py' not found (or not a regular file) package init file 'twisted/plugins/__init__.py' not found (or not a regular file) running build running build_py package init file 'twisted/plugins/__init__.py' not found (or not a regular file) package init file 'twisted/plugins/__init__.py' not found (or not a regular file) running build_scripts running build running build_py package init file 'twisted/plugins/__init__.py' not found (or not a regular file) package init file 'twisted/plugins/__init__.py' not found (or not a regular file) |
Als ik naar die map ga zie ik inderdaad dat het bestand __init__.py er niet bij staat.
Ik heb het tar.bz2 bestand nogmaals in de veronderstelling dat deze niet goed was maar dit geeft het zelfde probleem.
Ik heb al aardig zitten ge-googled maar kan er weinig over vinden op een paar hits na die in een voor mij niet leesbare taal zijn.
Als ik met yum een search doe naar python vind ik ook geen package waar deze twisted bij zit. Op google had ik wel wat gevonden over een andere distro (ik meen ubuntu) maar dat werkte (voor zover ik zag) niet op manier zoals dat bij centos zou moeten gaan.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Ik vind het overigens ook geen idee om een andere newsreader te gebruiken mocht iemand een andere weten welke bij mij wat minder problemen geeft
Het enige wat deze moet kunnen is nzb's importen uit een map op een samba share, downloaden, parren en unrarren.
Wie kan mij uit de brand helpen?