Ja ik vind ze erg leuk! Ben het alleen wel eens over de plastic blik van de broer. Echt een beetje jammer. Veel foto's hebben overigens een beetje een rode/roze zweem. Had je trouwens geen problemen met haar rode shirt? Bij mij wil het roodkanaal nogal snel clippen

Per foto:
#1 - leuk beeld, maar hij komt erg onnatuurlijk op me over. Lijkt wel alsof ze erin geshopt zijn. Teveel sharpening denk ik.
#2 - ik zou deze plaat zelf zo genomen hebben dat ze "de plaat in" kijken, maar storend is het niet zo. Een reflectiescherm was hier zeer nuttig geweest.
wat een groot horloge heeft ie
#3 - jammer dat hij zo geforceerd de cam in kijkt. Ook weer reflectiescherm-verhaal. Verder leuk
#4 #5 #6 - weinig op aan te merken, wel weer de geforceerde blik van broer
#7 - yep, inlijsten! ietsjes overbelicht maar ach
#8 - ik krijg niet het gevoel dat hij de hele shoot zo leuk vond, beetje cameravrees? Qua compo zeer geslaagd though, alleen wel storende overbelichting
#9 - gewoon erg netjes
#10 - beetje rare houdingen, niet m'n favoriet
#11 - goed! Hij lijkt hier wat ontspannender, de blik komt niet zo geforceerd over imo
#12 - hij komt op de een of andere manier weinig flatteus op me over, kan alleen niet echt duidelijk zeggen waarom
#13 - de nog betere variant van #9, good stuff
#14 - gewoon een erg leuke plaat. Wederom reflectiescherm, maar dat wist je zelf ook al
Als ik hen was zou ik er
erg blij mee zijn! Goed gedaan.