Ik heb vandaag mijn nieuwe pc in elkaar gebouwt met deze specs:
Intel Core2Duo E6750
Gigabyte P35-DQ6
Team Xtreem DDR2 800 2GB Kit
Asus EAH2600XT
3x Seagate 320GB
2x LiteOn DVD Brander
Corsair HX620w
De cpu gaat gekoeld worden door watercooling.
Aangezien het best wat geld heeft gekost heb ik alles voorzichtig geinstaleerd, dus ik ben nergens uitgeschoten met een schroevendraaier ofzo, ik ga er dus vanuit dat alles gewoon moet werken.
Niet dus helaas, als ik de pc aan doe, dan krijg ik geen beeld.
Ik heb nog een VGA scherm, dus die gaat via een verloopstuk naar de dvi uitgang.
Het beeldscherm werkt zeker want die zit immers op deze pc nu aangesloten nu.
De videokaart is denk ik goed, want de fan gaat draaien, maar nog geen beeld, dus dacht ik, dan is het moederbord niet goed, alleen de hdd's starten wel op (te horen aan het geluid/trillen etc) toch denk ik dat het het mobo is.
Als ik de fan van een de boxed cpu koeler aansluit op de daarvoor bestemde pin dan werkt deze niet, maar als ik m op de aansluiting voor de systemfan aansluit dan begint ie wel te draaien.
Vraag is dus nu is het mobo kapot niet goed zoals ik denk, of is het toch de GPU.
(ik kan niet testen met een andere GPU omdat mn oude kaart nog AGP is)
Alvast bedankt voor de hulp
Intel Core2Duo E6750
Gigabyte P35-DQ6
Team Xtreem DDR2 800 2GB Kit
Asus EAH2600XT
3x Seagate 320GB
2x LiteOn DVD Brander
Corsair HX620w
De cpu gaat gekoeld worden door watercooling.
Aangezien het best wat geld heeft gekost heb ik alles voorzichtig geinstaleerd, dus ik ben nergens uitgeschoten met een schroevendraaier ofzo, ik ga er dus vanuit dat alles gewoon moet werken.
Niet dus helaas, als ik de pc aan doe, dan krijg ik geen beeld.
Ik heb nog een VGA scherm, dus die gaat via een verloopstuk naar de dvi uitgang.
Het beeldscherm werkt zeker want die zit immers op deze pc nu aangesloten nu.
De videokaart is denk ik goed, want de fan gaat draaien, maar nog geen beeld, dus dacht ik, dan is het moederbord niet goed, alleen de hdd's starten wel op (te horen aan het geluid/trillen etc) toch denk ik dat het het mobo is.
Als ik de fan van een de boxed cpu koeler aansluit op de daarvoor bestemde pin dan werkt deze niet, maar als ik m op de aansluiting voor de systemfan aansluit dan begint ie wel te draaien.
Vraag is dus nu is het mobo kapot niet goed zoals ik denk, of is het toch de GPU.
(ik kan niet testen met een andere GPU omdat mn oude kaart nog AGP is)
Alvast bedankt voor de hulp