Sinds enkele weken heb ik een nieuwe Sony Vaio FZ11S laptop. Hierop staat Windows Vista Home Premium voorgeïnstalleerd. Al vanaf dag 1 ervaar ik moeilijkheden met mijn draadloos internet. Wanneer Vista opstart, herkent hij mijn netwerk wel, maar toch geraak ik niet op Internet. Soms heb ik enkel toegang tot het lokale netwerk, soms beweert Vista dat ik toegang zou moeten hebben tot het volledige Internet, maar wanneer ik mijn browser open, kan ik toch geen enkele website bereiken. Het enige wat dan helpt, is heropstarten. Soms tot 4x op rij...
Enkele verdere details i.v.m. mijn configuratie: heb een D-Link DI-624+ draadloze router en Intel PRO/Wireless 3945ABG draadloze netwerkkaart. Voor deze laatste heb ik de nieuwste drivers geïnstalleerd, helaas zonder resultaat.
Kan iemand me helpen a.u.b.?
Enkele verdere details i.v.m. mijn configuratie: heb een D-Link DI-624+ draadloze router en Intel PRO/Wireless 3945ABG draadloze netwerkkaart. Voor deze laatste heb ik de nieuwste drivers geïnstalleerd, helaas zonder resultaat.
Kan iemand me helpen a.u.b.?