Hallo,
Ik kom ergens niet echt uit omdat ik vol met twijfels zit..
Ik heb het een en ander al opgezocht hier en op internet maar overal kom je verschillende reacties tegen
...
Het zit zo:
Ik heb vorige week 2 Mission M33i's gekocht. Ik heb deze beluisterd bij Correct en meegenomen omdat ik ze heel mooi vond klinken. Deze hebben de volgende specs:
min/max vermogen: 25W-100W
impedantie: 8 ohm
frequentiebereik: 45Hz - 20000Hz
gevoeligheid: 90dB
Nu wil ik verder kijken voor een versterker en ben uitgekomen bij een Marantz PM4001 om zijn mooie prijs en goede recensies. Deze heeft de volgende specs:
Power Output (8/4 Ohm RMS) 40 Watt
Frequency Range 10 - 30000 Hz
Total Harmonic Distortion(THD) 0.005 %
Nu zit ik met het volgende:
Kan ik mijn speakers probleemloos aansluiten op mijn versterker zonder dat ik het een of het ander opblaas?
Ik kom ergens niet echt uit omdat ik vol met twijfels zit..
Ik heb het een en ander al opgezocht hier en op internet maar overal kom je verschillende reacties tegen
Het zit zo:
Ik heb vorige week 2 Mission M33i's gekocht. Ik heb deze beluisterd bij Correct en meegenomen omdat ik ze heel mooi vond klinken. Deze hebben de volgende specs:
min/max vermogen: 25W-100W
impedantie: 8 ohm
frequentiebereik: 45Hz - 20000Hz
gevoeligheid: 90dB
Nu wil ik verder kijken voor een versterker en ben uitgekomen bij een Marantz PM4001 om zijn mooie prijs en goede recensies. Deze heeft de volgende specs:
Power Output (8/4 Ohm RMS) 40 Watt
Frequency Range 10 - 30000 Hz
Total Harmonic Distortion(THD) 0.005 %
Nu zit ik met het volgende:
Kan ik mijn speakers probleemloos aansluiten op mijn versterker zonder dat ik het een of het ander opblaas?
[ Voor 7% gewijzigd door burrug op 28-08-2007 19:31 ]
Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003