[W2K] Schedule Afsluiten & Opstarten

Pagina: 1
Acties:

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:42
Ik heb een oude laptop die ik als MP3 machine gebruik, maar nu ben ik opzoek naar een stukje software voor W2K dat ik een schedule kan inplannen wanneer de pc in standby of hibernate gaat en daarna op een vast tijdstip weer ingeschakeld wordt.
Ik heb eventjes rondgekeken op tweakers/google maar kreeg enkel BIOS instellingen, maar deze laptop ondersteund geen WOL etc.

Toen vond ik op Google deze applicatie http://www.lifsoft.com/
Maar het wil gewoon niét werken, dus wie heeft er een optie voor mij. :)

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hari-Bo schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:10:
Maar het wil gewoon niét werken, dus wie heeft er een optie voor mij. :)
Wát werkt er niet aan?

En nee, ik ga niet iets installeren wat jij al hebt uitgeprobeerd en bekeken puur om alleen de opties eens door te nemen ;) dus geef eens wat meer dan 'werknie' als uitleg?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Hari-Bo
alt-92 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:41:
[...]

Wát werkt er niet aan?

En nee, ik ga niet iets installeren wat jij al hebt uitgeprobeerd en bekeken puur om alleen de opties eens door te nemen ;) dus geef eens wat meer dan 'werknie' als uitleg?
Afbeeldingslocatie: http://www.lifsoft.com/images/big-task.gif

Deze configuratie heb ik geprobeerd;
Daily
Starttime: 8:03PM
Reminder: 30 Sec
What to do: Hibernate (ook Standby + Shutdown geprobeerd).
En dan OK :P

Het programma blijft wel actief in taakbeheer, dus daar ligt het niet aan.
En kwa rechten ook niet ben als admin ingelogd en niets gelockt.

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Hari-Bo
Het probleem is opgelost, ik had er eerst een grijze versie van gemaakt zeg maar :P
En toen werkte het direct, dus de shareware versie was niet mogelijk om te testen, beetje vreemd...
Maar nu de volledige versie aangeschaft en werkt naar behoren. :)