Sinds afgelopen zaterdag is er in Windows Vista prompt een probleem geslopen als ik mijn Nokia N95 aansluit via de bijgeleverd USB kabel.
Tijdens het aansluiten ziet Windows gewoon dat er een telefoon wordt aangesloten en begint netjes te bijbehorde drivers te installeren, maar na ongeveer 1 min, krijg ik een BSOD.
Ik heb het systeem zo gezet dat Vista niet gelijk restart maar wacht bij een BSOD, helaas wil die niets helpen want er komt geen leesbare tekst op het scherm te staan.
Ik heb in de probleemrapporten de fout opgespoord en dit is wat ik eruit krijg:
Iemand een idee wat ik verder kan proberen om het probleem te traceren, dit lijkt er weer eentje voor in de boekjes..
Tijdens het aansluiten ziet Windows gewoon dat er een telefoon wordt aangesloten en begint netjes te bijbehorde drivers te installeren, maar na ongeveer 1 min, krijg ik een BSOD.
Ik heb het systeem zo gezet dat Vista niet gelijk restart maar wacht bij een BSOD, helaas wil die niets helpen want er komt geen leesbare tekst op het scherm te staan.
Ik heb in de probleemrapporten de fout opgespoord en dit is wat ik eruit krijg:
De foutcode i.c.m. met het woord nokia of n95 leverd niets relevants op.. tenminste in het nederlands of engels that is.Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem (sommige bestanden zijn mogelijk niet meer beschikbaar)
Mini082807-01.dmp
sysdata.xml
Version.txt
Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.
Extra informatie over het probleem
BCCode: 1000007e
BCP1: FFFFFFFFC0000005
BCP2: FFFFF9800CC1ED99
BCP3: FFFFF9800EFFF3F8
BCP4: FFFFF9800EFFEDD0
OS Version: 6_0_6000
Service Pack: 0_0
Product: 256_1
Servergegevens: 50e41b90-6c89-4ca9-833b-837606679f81
Iemand een idee wat ik verder kan proberen om het probleem te traceren, dit lijkt er weer eentje voor in de boekjes..