Toon posts:

2nd level cache laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop op het oog (toshiba A200 1CK). Deze laptop heeft echter 'maar' (?) 1 mb 2nd level cache.

Nu heb ik al een tijdje RSI, dus ik volg het nieuws op computergebied niet echt meer. Ik vraag me echter af of dit weinig is en wat deze nieuwe vorm van cache inhoud.

Voor de rest zou ik ook graag iets horen over de laptop in het algemeen (qua waar voor m'n geld of betere alternatieven), ik heb een budget tot ongeveer 700 euro (en deze laptop is nu voor dit bedrag in de aanbieding). Erg veeleisend ben ik niet qua videokaart e.d., daar ik toch niet (meer) kan gamen.

Bij voorbaat dank voor de reacties,

Verwijderd

Voor dat geld kun je betere laptops krijgen, bijvoorbeeld een Core2duo met 1024MB geheugen en een 7600GS, ik vind hem iig redelijk duur zoals hij daar staat (€839,- EXCL. btw)

Verwijderd

Topicstarter
De aanbiedingsprijs van 700 euro is dat wel waar voor het geld of ook nog niet?

En wat is 2nd level cache?

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Geen idee of het echt zoveel trager is, maar zolang je alleen wat office ofzo doe (ik lees nergens over wat je op de laptop wil gaan doen), maakt het echt niks uit. Misschien zodra je zware cpu belastende dingen erop ga doen. Maar wil je dat?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

1MB level 2 cache is prima voor een dergelijke machine. Da's een cache voor data waar de cpu lekker snel bij kan zodat 'ie niet hoeft te wachten op je geheugen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
BoyzNDaHood schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:19:
Geen idee of het echt zoveel trager is, maar zolang je alleen wat office ofzo doe (ik lees nergens over wat je op de laptop wil gaan doen), maakt het echt niks uit. Misschien zodra je zware cpu belastende dingen erop ga doen. Maar wil je dat?
Beetje office toepassingen, dvdtjes en films kijken, muziek.. paar spelletjes, maar dat is niet echt zwaarwegend voor mij.

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Spellen moet je er niet veel op verwachten. Een GMA 900. Ik kan er nog wel Vice City, C&C Renegade & Counter-Strike 1.6 op draaien. Maar dan nog op lage resolutie en low-fps.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Thandor

SilverStreak

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:08:
Ik heb een laptop op het oog (toshiba A200 1CK). Deze laptop heeft echter 'maar' (?) 1 mb 2nd level cache.

Nu heb ik al een tijdje RSI, dus ik volg het nieuws op computergebied niet echt meer. Ik vraag me echter af of dit weinig is en wat deze nieuwe vorm van cache inhoud.
Intel.com - Glossary of Terms.

Wat betreft het uitzoeken van het notebook: Zie CSL Beleid. Dit soort topics zijn enige tijd de deur uit gedaan :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.