Remote Desktop Software

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views sinds 30-01-2008

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ben opzoek naar remote desktop software voor mijn server, op dit moment draait RealVNC alleen krijg ik daarbij geen connectie vanaf school. (Timeout, ook als ik het op poort 8080 zet bijvoorbeeld. Maar ook als ik de Java Viewer gebruik, laad hij die viewer perfect, geef aan welk IP ik wil connecten maar geeft hij ook een connection error. Bij een vriend doet hij het wel perfect, alleen op school niet? Volgens mij filteren ze dat niet.)

Nu ben ik dus opzoek naar een nieuw remote desktop programma wat het hopelijk wel doet bij ons op school. Dus het liefste webbased.

Ik heb GoToMyPC al gevonden maar dat is betaald, en ik weet zeker dat er een goed gratis alternatief is, alleen ik heb er nog geen kunnen vinden die doet wat ik wil.

Een aantal eisen die ik stel zijn dus:
- Gratis
- Webbasedviewer of Stand-Alone (exe) viewer
- Serverside maakt niet uit
- Goed beveiligd
- Makkelijk en snel

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-05 18:04

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-07 19:19
Je bent op zoek naar iets dat actief een verbinding probeert te maken volgens mij. Probeer dit eens.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• FiXeR.nl
  • Niet online
Zoiets zocht ik inderdaad, ik zal het eens instaleren en kijken of ik connectie kan krijgen. ;)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

FiXeR.nl schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:44:
[...]

Zoiets zocht ik inderdaad, ik zal het eens instaleren en kijken of ik connectie kan krijgen. ;)
Ik krijg zelfs verbinding vanachter een compleet dichtgespijkerde firewall :)

Works like a charm.

Je moet je aanmelden voor de trial van Logmein Pro, die veranderd na 30 dagen in een Free variant en dat is voldoende voor jou.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• FiXeR.nl
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:50:
[...]

Ik krijg zelfs verbinding vanachter een compleet dichtgespijkerde firewall :)

Works like a charm.

Je moet je aanmelden voor de trial van Logmein Pro, die veranderd na 30 dagen in een Free variant en dat is voldoende voor jou.
Log Me In werkt prima :)
Het enigste minpunt van Logmein is dat je software moet instaleren, natuurlijk is dat niet zo'n groot probleem, elke keer als je de PC op school opstart instaleert ie weer een schone image. Maar tot nu toe werkt het "like-a-charm"

• FiXeR.nl
  • Niet online
Logmein werkt toch niet, ik krijg een ISA error.
Network Access Message: The page cannot be displayed

Technical Information (for Support personnel)
Error Code: 502 Proxy Error. The ISA Server denied the specified Uniform Resource Locator (URL). (12202)
IP Address:
Date: 30-8-2007 10:41:49
Server:
Source: proxy
Blijkbaar hebben ze hem toch geblokkeerd ofzo. Ik ben dus opzoek naar een zelfde soort iets als LogMeIn.. ook gratis, zelfde principe.. alleen hopend dat ze dat niet geblokkeerd hebben, ik geloof dat iremote ofzoiets ook zoiets was.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Omzeilen van beveiligingen kan je vast uitstekend zelf, gaan wij in ieder geval geen hulp bij geven.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.