Ik ben opzoek naar remote desktop software voor mijn server, op dit moment draait RealVNC alleen krijg ik daarbij geen connectie vanaf school. (Timeout, ook als ik het op poort 8080 zet bijvoorbeeld. Maar ook als ik de Java Viewer gebruik, laad hij die viewer perfect, geef aan welk IP ik wil connecten maar geeft hij ook een connection error. Bij een vriend doet hij het wel perfect, alleen op school niet? Volgens mij filteren ze dat niet.)
Nu ben ik dus opzoek naar een nieuw remote desktop programma wat het hopelijk wel doet bij ons op school. Dus het liefste webbased.
Ik heb GoToMyPC al gevonden maar dat is betaald, en ik weet zeker dat er een goed gratis alternatief is, alleen ik heb er nog geen kunnen vinden die doet wat ik wil.
Een aantal eisen die ik stel zijn dus:
- Gratis
- Webbasedviewer of Stand-Alone (exe) viewer
- Serverside maakt niet uit
- Goed beveiligd
- Makkelijk en snel
Nu ben ik dus opzoek naar een nieuw remote desktop programma wat het hopelijk wel doet bij ons op school. Dus het liefste webbased.
Ik heb GoToMyPC al gevonden maar dat is betaald, en ik weet zeker dat er een goed gratis alternatief is, alleen ik heb er nog geen kunnen vinden die doet wat ik wil.
Een aantal eisen die ik stel zijn dus:
- Gratis
- Webbasedviewer of Stand-Alone (exe) viewer
- Serverside maakt niet uit
- Goed beveiligd
- Makkelijk en snel