Netwerkkabel niet aangelsoten?

Pagina: 1
Acties:

• HGJ
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb sinds kort een Asrock ALiveNF7G-HDready waarop een Realtek RTL8211B chip zit. Ik draai Windows Vista Business. Voorheen was mijn setup als volgt: router > switch #1 > switch #2 > pc. Aan de switch #2 hing nog een Fonero router. De eerste switch dient als verdeling van het internet over de overige huisgenoten. Deze setup werkt niet meer, ik kan alleen nog de kabel van de switch #1 aansluiten op mijn mobo, bij alle andere kabels zegt Vista dat er geen netwerkkabel is aangesloten. Ik kan de switch #2 er niet meer tussen plaatsen, waardoor ik dus ook niet meer over mijn Fonero router kan beschikken.

Uiteraard heb ik al het eea uitgezocht, maar het lijkt wel of ik de enige ben met dit probleem. Andere kabels werken ook niet. Ik beschik over de laatste drivers. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

• HGJ
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Iemand een idee?

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
HGJ schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:29:
Uiteraard heb ik al het eea uitgezocht
Wat dan?

Een probleem posten met het verzoek: "troubleshoot het even" levert meestal niet zo gek veel reacties op ;)

Vermeld ook even wat meer over wat voor kabels en netwerk instellingen je gebruikt.