Toon posts:

Dual Slot 1 board.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat dit een topic is wat heel veel is voorgekomen, en ik heb in de search optie gekeken, maar geen antwoord gevonden. Ik ben op zoek naar een Dual mobo slot 1.
Ik heb vorige week 4 PIII 600/133 gekocht, 2 voor in mijn server(hp) die kan dat aan, maar nu ben ik nog op zoek naar een board wat dus dual is en 133 Mhz front side bus aan kan. Voor de rest maakt het niet zo heel veel uit, zolang het maar knalt. Ik weet niet of er eigenlijk wel via moderborden bestaan in dual slot 1 uitvoering. Liefst een iets bekender merk wat ook misschien een beetje goed over te klokken is. Ik ga het board niet gebruiken voor server, maar echt voor een lekker rap systeem te krijgen.

alvast bedankt.

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:57
Denk niet dat het erin zit. Het wordt waarschijnlijk of de combinatie 440BX-100 mhz- Slot 1 of iets als Via-133mhz-fcpga.

Er zijn maar 1 of twee single slot1-133mhz borden dus ik denk dat dual al helemaal niet mogelijk is. Misschien kan je nog kijken naar borden met serverworks chipset maar daar weet ik zelf niet veel vanaf

Verwijderd

Topicstarter
Is het asus P2B-D board misschien iets voor mij. Gewoon 440BX wat je waarschijnlijk gewoon op 133 kan laten lopen. Tevens is er een revisie met scsi onboard, dan kan ik mijn adaptec eruit laten?? Iemand ervaringen met dit board??

alvast bedankt.

Mclain

Verwijderd

Topicstarter
kent iemand dit boardje??
http://www.tyan.com/products/html/tiger133_p.html

alvast bedankt.

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:20

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Heb zelf een P2b-DS is echt een superbordje. Op de duitse Asus site hebben ze een beta bios (1013) en daarmee kan je idd een 133 Mhz FSb draaien. Hij gaat dan max tot 10xx (weet ik niet uit mijn hoofd). Hangt wel ff af van welke revisie je gebruik maakt. Mijn bord (rev. 1.02) kan het dus niet. De rev. 1.03 dus weer wel. FF puzzelen en je komt een eind.

suc6

I play my enemies like a game of chess...

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 17:30

Jabba

Firkan

De tyan tiger 133 is dan de perfecte keus! Superstabiel en degelijk bord! maja het is dan ook tyan he! das toch al A klasse spul!

zeker voor gaan!!!!!
Pagina: 1