[NS][School/Gamen/Overclock] [600~650]

Pagina: 1
Acties:

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-01 17:00

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
Ben dus van plan om een nieuw systeem te kopen, na al veel te lang op een p3 gewerkt te hebben ben ik het nu een beetje zat, het gaat allemaal te langzaam. Programma's als photoshop reageren langzaam, en filters toepassen is al helemaal een ramp, Zelfs office 2007 reageert langzaam.

Nu wat wil ik met mijn systeem gaan doen, Ten eerste wil ik het systeem voor school gaan gebruiken. Denk hierbij aan office werk.
Verder wil ik video gaan bewerken met dit systeem, gewoon vakantie video's.
Ook wil ik graag gaan photoshoppen, dit lukt nu ook al met mijn huidige systeem, alleen zoals je messchien gelezen hebt gaat dat wat langzaam.

Gamen moet ook aardig lukken met het systeem, ik hoef niet super performance op dit moment, verder kies ik ook voor een relatief goedkope 8600 gts, omdat ik over een tijdje weer een nieuwe dx10.1 videokaart zal kopen.

Overclocken is ook van belang, ik wil geen wereld records gaan breken, maar toch wel minimaal 3 ghz kunnen halen.

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/38471phplaD94q.jpg

Het bovenstaande heb ik dus al bij azerty samengesteld. Het liefst zou ik zo'n 600 euro aan dit syteem willen uitgeven, dus goedkoper dan dit is altijd welkom.

Als iemand aan of opmerkingen heeft, graag melden.

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-01 09:03

buggienuk

lekker buggie

zie Wat is er nu anders in CSL?. Verder, bezuinig niet op de voeding, haal een beetje betrouwbaar merk.

Ook bekend op XBL als buggienuk

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-01 17:00

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
ohh, sorry dat heb ik niet mee gekregen, waar zou dit topic dan wel mogen?

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Nergens, je moet aan de hand van de BestBuyGuides gaan kijken of je iets kan samenstellen dat past. Heb je twijfels over componenten ga je dat eerst googlen en of 'searchen' via GoT, en mocht je er dan uiteindelijk ECHT nog niet over uitkomen vraag je het ergens waar het hoort.

Zoals je dus gelezen hebt ( :? ) zijn dit soort boodschappen lijstjes niet meer de bedoeling, hoop dat het lukt met de BBG!