Via marktplaats zag ik een nokia N95, niet duur dus ik naar http://www.power-store.nl/index.php, en aldaar een account aanmaken, en volgens de 'regels' een bestelling geplaatst en wacht op bevestiging enzo.
Maar na lang wachten ( geen bevestiging) klopt er iets niet voor me gevoel --> sommige staan er al langer met een bestelling en zijn niet 'geholpen' , terwijl anderen net hun aanvraag voor een mail hebben gedaan en daarin vragen ze dan voor 'lekkere'bedragen en worden gelijk geholpen.
Iemand ervaring met deze gasten ?
Update:
Nadat ik vertelde (typte) dat ik Politie en recherheurs in zou schakelen wilde ik net weer inloggen om te kijken en zie nu dit staan:
Belangrijke informatie
Je bent verbannen op dit forum.
Neem contact op met de beheerder voor meer informatie. "
Oplichterij eerste klas denk ik.
Maar na lang wachten ( geen bevestiging) klopt er iets niet voor me gevoel --> sommige staan er al langer met een bestelling en zijn niet 'geholpen' , terwijl anderen net hun aanvraag voor een mail hebben gedaan en daarin vragen ze dan voor 'lekkere'bedragen en worden gelijk geholpen.
Iemand ervaring met deze gasten ?
Update:
Nadat ik vertelde (typte) dat ik Politie en recherheurs in zou schakelen wilde ik net weer inloggen om te kijken en zie nu dit staan:
Belangrijke informatie
Je bent verbannen op dit forum.
Neem contact op met de beheerder voor meer informatie. "
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 16:10 ]