Outlook herinneringen vertragen Outlook

Pagina: 1
Acties:

• Linke Loe
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-07 18:13
Situatie: XP Pro met Outlook 2003, aangemeld op een Windows 2000 domein met Exchange 2000 standaard.

Sinds kort heb ik op deze PC het probleem dat als er een herinnering-venster binnen Outlook moet komen, de hele boel blijft hangen. Na een minuut komt alsnog het venster met herinneringen en werkt alles weer normaal. Dit is de enige PC die dit probleem vertoont. Ik heb de boel ook al opnieuw geinstalleerd, maar dat mag niet baten. Iemand enig idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?

Verwijderd

Linke Loe schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:59:
Situatie: XP Pro met Outlook 2003, aangemeld op een Windows 2000 domein met Exchange 2000 standaard.

Sinds kort heb ik op deze PC het probleem dat als er een herinnering-venster binnen Outlook moet komen, de hele boel blijft hangen. Na een minuut komt alsnog het venster met herinneringen en werkt alles weer normaal. Dit is de enige PC die dit probleem vertoont. Ik heb de boel ook al opnieuw geinstalleerd, maar dat mag niet baten. Iemand enig idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?
Wat er aan de hand is weet ik niet.
Maar heb je al geprobeerd om Outlook opnieuw te configureren:
In Outlook 2000 --> Extra -- >Opties --> "tabblad emailservices" dan de knop "email ondersteuning opnieuw configuren"

OOh ik les net dat je het al opnieuw hebt geinstalleerd.

Heb je ook geprobeerd om via een andere mailbox (desnoods zelf aangemaakt) in te loggen in je outlook om te kijken of het toevallig daaraan ligt.

ps.

Misschien moet je hiernaar kijken.... Herinneringen voor Agenda en Taken in Outlook 2002 en 2003 worden niet juist weergegeven

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 16:12 . Reden: toegevoegd!! ]

Verwijderd

Even een tikje over de muur naar OFF, aangezien het maar op 1 pc voorkomt zal het niet aan de server liggen :)

• Linke Loe
Ik zal morgen eens kijken of dit een oplossing biedt... thnx.

• Linke Loe
Probleem is opgelost... De gebruiker had in Outlook zelf een geluidje gedefinieerd wat afgespeeld moet worden bij een herinnering met behulp van een UNC-pad. Na een fileserver-migratie twee weken geleden is het pad niet aangepast in Outlook, dus werd er naar dit bestandje gezocht...

Verwijderd

Linke Loe schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:53:
Probleem is opgelost... De gebruiker had in Outlook zelf een geluidje gedefinieerd wat afgespeeld moet worden bij een herinnering met behulp van een UNC-pad. Na een fileserver-migratie twee weken geleden is het pad niet aangepast in Outlook, dus werd er naar dit bestandje gezocht...
Mooi opgelost, daar had ik niet aan gedacht.

• Linke Loe
Ik had er ook niet aan gedacht, totdat deze gebruiker zei dat het geluidje bij zijn herinneringen niet afgespeeld werd sinds de nieuwe fileserver is gekomen...
Pagina: 1