Hallo,
Ik heb een bestand 'bestand`001.doc'. Zodra ik deze open om te bewerken wordt dit document opgeslagen als 'bestand`002.doc' en moet 'bestand`001.doc` verplaatst worden naar de map backup... Dit doe ik met filecopy, maar krijg dan de mededeling: permission denied.
Hier de code die ik heb; TopVolgno is het huidige versienummer en NieuwVolgno is het nieuwe versienummer
Ik krijg nu een permission denied, terwijl het document met NieuwVolgno het actieve document is (lijk mij)
Ik heb al geprobeerd met Documents("Bestandsnaam_metvorigversienr.doc").Close te gebruiken, maar dat werkt ook niet...
Ook heb ik ruim gegoogled maar kan niets bruikbaars vinden
Zouden jullie hier eens een licht op willen schijnen? Alvast bedankt!
Ik heb een bestand 'bestand`001.doc'. Zodra ik deze open om te bewerken wordt dit document opgeslagen als 'bestand`002.doc' en moet 'bestand`001.doc` verplaatst worden naar de map backup... Dit doe ik met filecopy, maar krijg dan de mededeling: permission denied.
Hier de code die ik heb; TopVolgno is het huidige versienummer en NieuwVolgno is het nieuwe versienummer
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| NieuwVolgno = Format(TopVolgNo + 1, "000") fname = bnaam & "`" & NieuwVolgno & ".doc" ActiveDocument.SaveAs (ActiveDocument.Path & "\" & fname) Dim wdobj As Object Set wdobj = CreateObject("Scripting.FileSystemObject") wdobj.FileCopy ActiveDocument.Path & "\" & bnaam & "`" & Format(TopVolgNo, "000") & ".doc", ActiveDocument.Path & "\backup\" & bnaam & "`" & Format(TopVolgNo, "000") & ".doc" Set wdobj = Nothing |
Ik krijg nu een permission denied, terwijl het document met NieuwVolgno het actieve document is (lijk mij)
Ik heb al geprobeerd met Documents("Bestandsnaam_metvorigversienr.doc").Close te gebruiken, maar dat werkt ook niet...
Ook heb ik ruim gegoogled maar kan niets bruikbaars vinden
Zouden jullie hier eens een licht op willen schijnen? Alvast bedankt!