Ik heb laatst als stage vergoeding een XFX8800 Ultra gehad, en ik kwam er achter dat de kaart zelf in de knoop kwam te zitten met de sata connectors, en dat de kaart dus niet past op mijn huidige mobo. Nou wou ik al enige tijd gaan upgraden, in ieder geval mn mobo, voeding, en cpu
Specs:
mobo: DFI Lanparty nf4
cpu: Amd 64 4600+ x2
gpu: Nvidia 7800gtx
Voeding: cooler master (450 watt)
hdd's: 4 x 500gig sata2
Ik wil amd blijven gebruiken dus de cpu weet ik al (amd 64 6000+ x2) maar ik weet niet wat een goed betrouwbaar moederbordje is, iig 1 waar die 8800 vrijbaan heeft en niks in de weg zit, even als mn voeding die ergens rond de 700 watt moet zijn (zonder verlichting). Qua kosten maakt het btw weinig uit.
En mijn 2e vraag is, als ik alles geüpgrade heb en alles zit weer in elkaar. Moet ik dan opnieuw vista instaleren? of kan ik gewoon door gaan zonder reinstall van vista?
Hoop dat dit genoeg info is, zo niet let me know
Specs:
mobo: DFI Lanparty nf4
cpu: Amd 64 4600+ x2
gpu: Nvidia 7800gtx
Voeding: cooler master (450 watt)
hdd's: 4 x 500gig sata2
Ik wil amd blijven gebruiken dus de cpu weet ik al (amd 64 6000+ x2) maar ik weet niet wat een goed betrouwbaar moederbordje is, iig 1 waar die 8800 vrijbaan heeft en niks in de weg zit, even als mn voeding die ergens rond de 700 watt moet zijn (zonder verlichting). Qua kosten maakt het btw weinig uit.
En mijn 2e vraag is, als ik alles geüpgrade heb en alles zit weer in elkaar. Moet ik dan opnieuw vista instaleren? of kan ik gewoon door gaan zonder reinstall van vista?
Hoop dat dit genoeg info is, zo niet let me know