Aanschaf nieuwe Laptop, maar welke!

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• deadlock2k
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-12-2025
Hello All,

Omdat mijn huidige laptop aan zijn einde is, ben ik op zoek naar een nieuwe. Als ik ergens alleen niet in thuis ben, zijn het wel laptops. Daarom wil ik graag GoT om hulp vragen :)
Het budget; om en nabij de 1600€

De eisen; Liefst een Acer of een HP. Aangezien ik bij deze bedrijven goede contacten heb en de garantie eenvoudig en goedkoop verlengd kan worden. Dit is eigenlijk meer een pre dan een eis.
Wat wel een eis is; 2GB geheugen, minimaal, Intel Core 2 Duo, modem is niet verplicht, HDMI-output, 80GB HDD minimum. Liefst 17" scherm. Leuke videokaart met 256MB is een prè.
Aantal USB poorten is niet belangrijk, FDD heb ik nu ook niet.

Wie heeft er hier een idee over wat er te koop is dat meer is dan of ongeveer gelijk is aan bovenstaande specs?
Ik zie zelf door de bomen het bos niet meer op de HP en Acer websites. Nergens mooie vergelijkingen oid.

Alvast bedankt!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-01 15:38

• deadlock2k
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-12-2025
Dan moet een mod het maar sluiten, want de best buy guide volstaat niet.

Verwijderd

deadlock2k schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:12:
Dan moet een mod het maar sluiten, want de best buy guide volstaat niet.
Als de BBG voor studenten niet volstaat geld nog steeds de algemene GoT regel: ga eens op zoek naar laptops die aan jouw eisen voldoen, ga onderzoeken wat je nodig hebt en wat er allemaal voor welke prijs te vinden is.. Selecteer er een aantal en ga dan eens, nadat je op specs hebt gekeken, kijken naar de looks en zoek op GoT of er toevallig al een ervaringstopic over is, etc etc :)

Serieus; jij bent de aangewezen persoon om te beslissen wat jij nodig hebt!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Kijk op een website van een webshop en vergelijk ze daar, erg simpel... Voor dat bedrag is het eitje om wat te vinden!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Thandor

SilverStreak

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.