Toon posts:

Oude (overige) hardware

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was benieuwd wat jullie met overige oude hardware doen waar tog niet meer veel mee te verdienen valt.

Ikzelf heb laatst mijn pc volledig geupgrade (een keer per jaar voledig). Nieuwe video kaart, mobo, geheugen, case, fans, voeding ga zo maar door. Nu heb ik ik hier boven tog wel een hoop oude hardware liggen. Zoals: case 2stuks nog wel, recom voeding 450watt, een oude fx kaart 5200 als goed is. msi mobo ddr1 geheugen bankjes. oude athlon 2400+ processor, hd lol. 17" monitor
Wat een zooitje eingelijk.

Ik denk maar dat ik alles bij het grofvuil donder of weg geef aan iemand die er wat mee kan.
Hoe doen jullie dat ? :P

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Weggeven/verkopen of er een nieuwe taak voor verzinnen of een beetje mee spelen. Zo'n 2400+ en FX5200 kun je nog wel wat leuk dingen mee doen. Beetje met Linux spelen, HTPC achtig iets.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

marktplaats, kan je makkelijk paar tientjes vor krijgen, zeker als je het werkend kan laten zien.

of stop er wat geld in:
- koop een gloednieuwe kast a 20/30 euro. bouw alles er in, vul evt aan, zet er een os op, en verkoop hem als z.g.a.n pc. a 100/150 euro.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zou alles te koop zetten op Tweakers.net / Aanbod en/of marktplaats. Hier en daar nog wat doneren en dan is het goed :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:04:
marktplaats, kan je makkelijk paar tientjes vor krijgen, zeker als je het werkend kan laten zien.

of stop er wat geld in:
- koop een gloednieuwe kast a 20/30 euro. bouw alles er in, vul evt aan, zet er een os op, en verkoop hem als z.g.a.n pc. a 100/150 euro.
Goed idee. Ik zal er wel een leuk pctje van maken.Ik heb tog alles nog liggen. 17" moitor er bij. perfect voor mensen die nog oude game's draaien,

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:08
een 2400:O die zoek ik :o

[ Voor 5% gewijzigd door Speeddragon op 28-08-2007 18:32 ]

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Alle meuk ouder dan P2 geef ik gratis weg, of ik maak er wat creatieve dingen van, zoals behang of een gordijn :P. Alles wat sneller is verkoop ik, ruil ik of geef ik weg als ik het niet kwijtraak.

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-02 20:24
Ik heb alle langzame zut verkocht (qua PC's) of weggegooid. Die weg zijn gegaan zijn ouwe systemen, P133, P100 en een 486 50Mhz. Daarnaast had ik nog een PC als servertje maar is niets van gekomen, weer doorverkocht. Zelfde als de hardware die ik over had van m'n laatste upgrade (AMD64 3000, 6800GT MSI K8N 1GB DDR), heb ik verkocht via V&A.

De wijzen komen uit het Oosten!

Pagina: 1