Ik ga de computer vooral gebruiken om te gamen. Maar vak doe ik er veel dingen bij, downloaden uitpakken repareren etc. Videobewerken en photoshoppen behoren tot de dingen die ik met de pc ga doen.
Behuizing: Coolermaster Centurion 534
(goede prijs en mooie looks + staat al in me kamer)

Voeding: Zalman 600W ZM600-HP
(goede voeding waar je op kan vertrouwen)

Moederbord: Intel Gigabyte GA-P35-DS4
(ik heb deze gekozen omdat ie ja bij een winkel in de buurt te verkrijgen is quad core ondersteund en pc8500 geheugen)

Processor: Intel 2 quad q6600
(Vooral omdat ik veel dingen tegelijk doe op mijn pc heb ik voor de quad core gekozen.)

Processor cooler: Tuniq Tower 120
(deze heb ik thuis nog liggen en is goed voor hergebruik, ik heb aan iemand gevraagd of het op het moederbord past en hij zei van wel, maar mochten er meer mensen bevestiging kunnen geven dan is dat welkom. ;p )

Geheugen: Team Xtreem 2x1GB DDR2 1066
(setje geheugen wat tevens te halen is bij een computerzaak in de buurt, wou snel geheugen want ik wil een redelijk snelle pc. Is dit een goede keuze?)

Videokaart: Sapphire Radeon HD2900XT 512MB PCI-E
(Er is me verteld dat dit een goede keuze is, mochten mensen anders denken ivm mijn systeem laat het gerust weten.)
Behuizing: Coolermaster Centurion 534
(goede prijs en mooie looks + staat al in me kamer)

Voeding: Zalman 600W ZM600-HP
(goede voeding waar je op kan vertrouwen)

Moederbord: Intel Gigabyte GA-P35-DS4
(ik heb deze gekozen omdat ie ja bij een winkel in de buurt te verkrijgen is quad core ondersteund en pc8500 geheugen)

Processor: Intel 2 quad q6600
(Vooral omdat ik veel dingen tegelijk doe op mijn pc heb ik voor de quad core gekozen.)

Processor cooler: Tuniq Tower 120
(deze heb ik thuis nog liggen en is goed voor hergebruik, ik heb aan iemand gevraagd of het op het moederbord past en hij zei van wel, maar mochten er meer mensen bevestiging kunnen geven dan is dat welkom. ;p )

Geheugen: Team Xtreem 2x1GB DDR2 1066
(setje geheugen wat tevens te halen is bij een computerzaak in de buurt, wou snel geheugen want ik wil een redelijk snelle pc. Is dit een goede keuze?)

Videokaart: Sapphire Radeon HD2900XT 512MB PCI-E
(Er is me verteld dat dit een goede keuze is, mochten mensen anders denken ivm mijn systeem laat het gerust weten.)