Prentjes kijken is blijkbaar moeilijk.
Ik heb dezelfde case en daar past perfect gelijk welke oversized graphics card in.
Qua lengte, zie hier:
'voor' de kaart bevindt zich dus niets, dus tot aan het front is er plaats voor gpu's. Dus ze mogen nog een goed stuk langer zijn dan het moederbord zelf. En het levert verder ook geen problemen op om 'te werken' in de case, want daar is gewoon niets. Dus geen gezeur met harddisks die er achteraf moeilijk terug uit willen door alle kabels/insteekkaartjes...
Qua breedte is ze vrij breed en zowieso breder dan de standaard mATX casejes en net zo breed als bvb een sonata of dergelijke. Kijk ook gewoon naar het front. De breedte van een optische drive plus ongeveer nog twee centimeter links en rechts. Gewoon standaard dus.
Die case is echt het beste wat ik voor m'n pc heb kunnen kopen, ooit. Goede voeding, prima design. (de computeronderdelen zelf bevinden zich in een soort 'ruim' onderin, de bovenste zone is helemaal afgesloten door een plaat met een opening om kabels door te trekken.) De harde schijf zit bij mij onder de optische drive in de bovenste zone, geen enkel probleem qua warmte (niet meer dan 40 graden ieg)
De bijgeleverde fans zijn meer dan goed genoeg, waar iemand het vandaan haalt om die brol te noemen weet ik ook niet. Gewoon omdat het bijgeleverd is en er geen nerdy tweakernaampje opstaat maakt ze slecht? Zet ze gewoon op laagste stand en je hoort er niets meer van. Doordat alles vrij compact is, en de grafische kaart dus net aan de outtake fan zit, evenals de cpu socket kan je alles perfect koelen door de warmte via de outtake uit de case te zuigen. Mijn gpu is een 7600gt passief gekoeld. Het grote koper blok ligt dus net aan de outtake fan. Ik denk erover om gewoon een grote sink op m'n cpu te zetten en deze ook 'passief' (dus met de outtake fan) te koelen.
Nu heb ik wel een zalman fan gekocht voor achterin (9 euro) omdat je die gewoon op het moederbord kan pluggen en deze werkt dan mee met de standaard qfan profielen op het moederbord. Verder gewoon prima case dus, zoals ik altijd al heb mogen verwachten van antec. Nooit een ontchoogeling, altijd standaard goede kwaliteit en veel gebruiksgemak. Zeker voor gaan dus. (en ze ziet er heel mooi uit met een sober alu front en het blauwe ledje)