Ik ga van Exchange 2003 naar Exchange 2007. Nu 2007 draait kan ik 2003 verwijderen, ik volg deze handleiding: How to Remove the Last Legacy Exchange Server from an Organization
Aan het eind van deze procedure kan ik Exchange 2003 verwijderen via Add/Remove Programs maar wanneer ik in de setup kies voor Remove krijg ik de volgende foutmelding:
Ik kan dus niets meer controleren op de Exchange 2003 server omdat daar helemaal geen PF meer wonen. Iemand een idee?
Aan het eind van deze procedure kan ik Exchange 2003 verwijderen via Add/Remove Programs maar wanneer ik in de setup kies voor Remove krijg ik de volgende foutmelding:
Maar alle public folders waren gerepliceerd naar de andere server en de lijst onder Public Folder Instances was leeg. Pas toen die leeg was kon ik de Public Folder storage group verwijderen.The component "Microsoft Exchange Messaging and Collaboration Services" cannot be assigned the action "Remove" because:
- This server is the only server with an instance of the "ALL PUBLIC FOLDERS" hierarchy. If you want to remove this server, you will need to create an instance of this hierarchy on one of the remaining servers in your organization.
Ik kan dus niets meer controleren op de Exchange 2003 server omdat daar helemaal geen PF meer wonen. Iemand een idee?