Ik probeer een bepaalde php file te draaien op m'n website maar krijg steeds volgende fout:
Warning: array_merge() [function.array-merge]: Argument #1 is not an array in AdresVanDeSite\ts2query.php on line 459
Zoals je kan zien is het ts2query.php die ik probeer te runnen. Dit is een file die de details over een teamspeak server toont. Deze heb ik op internet gevonden maar geeft dus een fout op lijn 459 en 460 waarbij 2 arrays gemerged worden. Dit zijn de lijnen waar de fout zich bevind:
Op lijn 422 tot 224 kan je wel duidelijk zien dat de argumenten waardoor de fout veroorzaakt wordt wel degelijk als array gedefinieerd worden.
Zelf heb ik al proberen een oplossing zoeken via google maar heb niets gevonden. De zoekresulaten leverden een duitse site op waarbij ik niet begrijp of het probleem nu opgelost is of niet. In het Got forum heb ik gezocht met het trefwoord ts2query.php in de hoop dat deze vraag reeds gesteld werd maar ook hier heb ik niets gevonden. Daarom heb ik zelf een nieuw topic gestart en vraag nu of er iemand weet hoe ik dit probleem kan oplossen?
Hieronder een deel van de code waar het over gaat. Ik kon niet de volledige file posten omdat het topic dan te lang werd:
Warning: array_merge() [function.array-merge]: Argument #1 is not an array in AdresVanDeSite\ts2query.php on line 459
Zoals je kan zien is het ts2query.php die ik probeer te runnen. Dit is een file die de details over een teamspeak server toont. Deze heb ik op internet gevonden maar geeft dus een fout op lijn 459 en 460 waarbij 2 arrays gemerged worden. Dit zijn de lijnen waar de fout zich bevind:
PHP:
1
2
3
| $result = array(); $result = array_merge($smallerThanPivot, $equalPivot); $result = array_merge($result, $greaterThanPivot); |
Op lijn 422 tot 224 kan je wel duidelijk zien dat de argumenten waardoor de fout veroorzaakt wordt wel degelijk als array gedefinieerd worden.
PHP:
1
2
3
4
| // prepare the sets $smallerThanPivot = array(); $equalPivot = array(); $greaterThanPivot = array(); |
Zelf heb ik al proberen een oplossing zoeken via google maar heb niets gevonden. De zoekresulaten leverden een duitse site op waarbij ik niet begrijp of het probleem nu opgelost is of niet. In het Got forum heb ik gezocht met het trefwoord ts2query.php in de hoop dat deze vraag reeds gesteld werd maar ook hier heb ik niets gevonden. Daarom heb ik zelf een nieuw topic gestart en vraag nu of er iemand weet hoe ik dit probleem kan oplossen?
Hieronder een deel van de code waar het over gaat. Ik kon niet de volledige file posten omdat het topic dan te lang werd:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
| $smallerThanPivot = array(); $equalPivot = array(); $greaterThanPivot = array(); // get the pivot element reset($list); $pivotElement = current($list); // build the sets foreach($list as $key => $value) { if($sortMethod == "BY_NAME") { $comparison = $this->compareChannelNames($value, $pivotElement); } else if($sortMethod == "BY_ORDER") { $comparison = $this->compareChannelOrders($value, $pivotElement); } else if($sortMethod == "BY_PLAYERNAME") { $comparison = $this->comparePlayerNames($value, $pivotElement); } else if($sortMethod == "BY_PRIVILEGES") { $comparison = $this->comparePlayerPrivileges($value, $pivotElement); } else { die("Whoops, wrong sorting method, ".$sortMethod); }// end if if($comparison < 0) { array_push($smallerThanPivot, $value); } else if($comparison == 0) { array_push($equalPivot, $value); } else { array_push($greaterThanPivot, $value); }// end if }// end foreach // sort the smaller and greater elements $smallerThanPivot = $this->quickSort($smallerThanPivot, $sortMethod); $greaterThanPivot = $this->quickSort($greaterThanPivot, $sortMethod); // assemble $result = array(); $result = array_merge($smallerThanPivot, $equalPivot); $result = array_merge($result, $greaterThanPivot); return $result; }// end function quickSort($list) |