Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 725.702 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Matched: fashiontvH3, 3gp
Mau_Maus schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:40:
[...]

Is er als het goed is niet... Niks op de standby screen is weg te halen. Hooguit kloktype veranderen en de soort snelkoppelingen... E serie heeft een standby-plugin, waar je wel kan bepalen wat er staat.. zoals email/sms notificatie, en weghalen van wlan scan of calender entry.... Op verschillende forums is nog geen oplossing gevonden.. En de wens is al heel lang bekend bij nokia omdat erop te zetten, maar blijkbaar willen ze die functie alleen voor de E serie behouden...
Ah dat is dan dus maar gewoon typex erover heen doen. To the point beetje jammer. Maar zijn wel ergere dingen.

Ik probeer via de pagina wap.orange.nl/colour te benaderen met de standaard browser om orange TV te kijken maar ik kom daar niet meer op. Had eerst de Links als Koppelingen staan in mijn Galerij maar omdat het toestel niet lekker werkte heb ik een backup gemaakt en toen een hardreset gedaan. En heb dus nu geen zin om die backup weer terug te zetten.

Heeft iemand die links toevallig wel opgeslagen?

>> Heb ze terug kunnen vinden,
Ned1: rtsp://orange-mobile.nob.nl/TV/ned1H3.3gp
Ned2: rtsp://orange-mobile.nob.nl/TV/ned2H3.3gp
Ned3: rtsp://orange-mobile.nob.nl/TV/ned3H3.3gp
RTL4: rtsp://orange-mobile.nob.nl/TV/RTL4H3.3gp
SBS6: rtsp://orange-mobile.nob.nl/TV/sbs6H3.3gp
TMF: rtsp://orange-mobile.nob.nl/TV/TMFH3.3gp
TV5: rtsp://orange-mobile.nob.nl/TV/tv5H3.3gp
BBC World: rtsp://orange-mobile.nob.nl/TV/bbc-worldH3.3gp
Euronews: rtsp://orange-mobile.nob.nl/TV/euronewsH3.3gp
Fashion TV: rtsp://orange-mobile.nob.nl/TV/fashiontvH3.3gp
MTV: rtsp://orange-mobile.nob.nl/TV/MTVH3.3gp

Ik heb ze staan in mijn Galerij bij Streaming Koppelingen, kijkt/zapt net iets handiger.

MvG Jan Breel

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 18:38 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.