Toon posts:

Bestanden terugzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had van een bepaald programma een map waarin alle instellingen worden opgeslagen (World of Warcraft de WTF map voor de kenners). Echter er waren wat gekke dingen opgetreden dus had ik een back-up eroverheen gezet (echter niet degene die ik wou). Maar toen ik die map had vervangen was de optie: ''bewerken ongedaan maken'' niet meer mogelijk. Is er een mogelijkheid dat ik die oude map nog kan terughalen? Misschien dat ik het kan terughalen met een bepaald programma?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 11:10 ]

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03 19:03
Snap je zelf wat je hebt opgeschreven? ik niet.

No production networks were harmed during this posting

• sontax
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
.

[ Voor 100% gewijzigd door sontax op 23-10-2022 10:23 ]

• paella
sontax schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:14:
Je kan toch gewoon systeem herstel doen en dan je systeem naar gister zettten ?
Daarmee heb je toch die map met WoW instellingen niet terug?!?

Verwijderd

Topicstarter
Voor zover ik weet heb je dan enkel je instellingen van je besturingssysteem terug, niet je mappen van games etc.

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05-2024

carlino

GoT Mama

Als je dit overschrijft is de kans groot dat je het niet meer terug kan halen.
Verder is er nog een mogelijkheid om bestanden terug te halen met een programma daarvoor. Maar ik ben bang dat de kans heel erg klein zal zijn.

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

Verwijderd

Topicstarter
Aan wat voor programma moet ik dan denken?

Verwijderd

Eventueel als je Windows Vista hebt kan je rechtermuistoets op een map doen, dan eigenschappen openen en tabblad 'Vorige Versies'. Misschien staat daar de oude versie van die map ;).

• carlino

carlino

GoT Mama

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:24:
Aan wat voor programma moet ik dan denken?
Een easy recovery bijv.

Maar dit had je eigenlijk kunnen vinden op het forum. Heb net zelf gezocht naar deze problemen en kwam een aantal topic's tegen. Voortaan eerst zelf zoeken voordat je het hier rond vraagt ;)

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

[google=datarecovery] gedaan :?

Welke versie van Windows praten we over en wat heb je teruggezet :?

Heb je met een backup programma data teruggezet of heb je een "system restore" gedaan :?

Ofetwel je openingspost roept een boel vragen op :*

[ Voor 12% gewijzigd door aReaRe op 28-08-2007 11:34 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
aReaRe schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:34:
[google=datarecovery] gedaan :?

Welke versie van Windows praten we over en wat heb je teruggezet :?

Heb je met een backup programma data teruggezet of heb je een "system restore" gedaan :?

Ofetwel je openingspost roept een boel vragen op :*
We praten over de versie Windows XP, en ik had kopieren plakken gedaan van een ''back-up'' van die map. Ik wil gewoon de oude map terughebben daarvan voordat ik hem had vervangen. De map is gewoon een map waarin alle instellingen/configuraties van allerlei dingen worden opgeslagen.

• paella
Maar wat wil je nou? De versie terug die je in 1e instantie al had zonder enige actie? Je hebt dus geen goede backup en wilt de minst slechte terug?

[ Voor 26% gewijzigd door paella op 28-08-2007 11:59 ]

• carlino

carlino

GoT Mama

paella schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:58:
Maar wat wil je nou? De versie terug die je in 1e instantie al had zonder enige actie? Je hebt dus geen goede backup en wilt de minst slechte terug?
Volgens mij wilt hij juist de versie die hij heeft overschreven terug ;)

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:24

Sebazzz

3dp

paella schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:16:
[...]

Daarmee heb je toch die map met WoW instellingen niet terug?!?
Wel in Vista. Helaas al een keer zelf uit moeten proberen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
paella schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:58:
Juist

• paella
Je wilt dus eigenlijk iets terug waar je geen backup van hebt... das jammer vrees ik.

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Waarom veel moeite doen als het makelijker kan, download nieuwe addons en fix een nieuwe interface. Als je geen backup hebt, dan heb je pech hard gezegt maar het is helaas wel zo. _/-\o_
Pagina: 1