Toon posts:

amd x2 4000+ vraagje?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ga een nieuw systeem aanschaffen. nu is de vraag eigenlijk. als ik eenn systeem met 2 gb geheugen en voor de rest alle basis onderdelen neem. ik ga vista draaien. zou ik dan veel verschil merken als ik die 4000+ vervang voor een 5000+???

voornamelijk wordt het simpel gebruik en wat games. games als lotr online en never winter nights 2 en football managers. misschien dat ik crysis ook ga proberen, maar dat hoefft niet op de hoogste settings.
videokaart is de 1650 pro van ati. dit alles op een 19" breedbeeld scherm.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Benchmarks zoeken. Meten is weten...

(zoals ook al eerder aangegeven: Thandor in "4000+ of 5000+ systeem?")

[ Voor 58% gewijzigd door gambieter op 28-08-2007 10:10 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
daar is aangegeven dat het niet in dat topic mag. nu heb ik een persoonlijke ervaringenvraag. benchmarks zijn niet te vinden voor de games die ik vertel en zijn allemaal heel algemeen voor de verwachting bij programma's die ik niet gebruik.
vandaar dit topic die denk ik terrecht geopend is.
gaarne ook alleen een reactie geven als het een meerwaarde heeft.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:12:
daar is aangegeven dat het niet in dat topic mag. nu heb ik een persoonlijke ervaringenvraag. benchmarks zijn niet te vinden voor de games die ik vertel en zijn allemaal heel algemeen voor de verwachting bij programma's die ik niet gebruik.
vandaar dit topic die denk ik terrecht geopend is.
gaarne ook alleen een reactie geven als het een meerwaarde heeft.
Men gaat inderdaad geen benchmarks per specifiek spel maken. De algemene benchmarks zijn informatief genoeg en geven je aan wat je ongeveer mag verwachten. Dacht je nu echt dat er veel mensen zijn die de twee processoren vergeleken hebben in jouw specifieke spelen?

Als je de keuze hebt, gewoon de snellere processor kiezen. Of de benchmarks gaan interpreteren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Laatste advies daar was om een 1950 te nemen ipv de 5000, daar had je meer aan. Ik draai zelf een 4200 met een 8800GTS640, gezien de games die ik speel zal je videokaart de bottlenek gaan vormen, profijt van een 5000 zal je dan niet hebben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
hey synergy,

bedankt voor de reactie. hier heb ik veel aan. die opmerking in andere topic was van iemand die geen ervaring had met de producten. jij gelukkig wel. bedankt

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

In Complete Systemen & Laptops loopt een "Wat kan ik het beste hieraan upgraden?" topic. Daar hoor je de antwoorden op dit soort vragen uit te kunnen halen :) Het is hier op GoT in ieder geval niet de bedoeling om zonder enig aantoonbare research vraagjes neer te planten. Zie ook de Registratievoorwaarden / korte FAQ voor een uitleg over de werking van GoT ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.