Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SE K750i Camera stuk??

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste Tweakers.

Allereerst zal ik zeggen dat ik al dagen bezig ben alle post op het web door te lezen omtrent mijn volgende geval.

Ik heb nu al 4 maanden een sony ericsson K750i. en onlangs is deze hard gevallen.
sindsdien doet mijn camera het niet meer.
als ik de lensdop open schuif, word het beeld zwart en schiet dan terug in me hoofdscherm.
vandaag langs de phoneshop geweest. werd mij verteld dat het een software probleem is.

helaas geen bonmeer om hem gratis te laten updaten.

nu van alles gezocht om zelf te updaten.
alle softwaren voor deze telefoon gedownlaod. updat egeprobeerd maar geen suc6.
volgens update service is mijn telefoon up 2 date.
(R1CA021) <<mijn Firmware>>

Kan iemand mij vertellen wat de laatste firmware is voor de K750 serie..en zoo ja waar ik die kan downloaden.
en welke tool moet ik gebruiken om zelf de firmware te installen op de telefoon.

ik hoop snel een passende oplossing te vinden want ik ga zaterdag voor 2 weken naar bonaire, en zou graag van mijn camera gebruik willen maken.

alvast bedankt.

Gr

MCPDAVE

Verwijderd

is geen softwareprobleem maar een kapotte flatcable.Heb het probleem namelijk ook gehad.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hey MCPDAVE,

Zoals Talita zegt, is dit waarschijnlijk geen sotware, maar een hardwarefout. Ga dus even bij je dealer langs om naar de reparatiekosten te informeren, of ga het zelf proberen.. (erg moeilijk)

Voor de rest wil ik je nog vragen om de algemene regels nog eens door te nemen. (aanhef en groeten hoeft bijvoorbeeld niet ;) )

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.