Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
hmm..nou ik er over nadenk...heb ik inderdaad ook in WinME, daar heb ik de nieuwste drivers van VIA installed...
In windows 98 niet, daar heb ik geloof ik 4.25 of 4.23 (weet het niet zeker), daar brandt hij prima...
Ik had de link nog niet gelegd...oplossing zou idd wel wenselijk zijn
In windows 98 niet, daar heb ik geloof ik 4.25 of 4.23 (weet het niet zeker), daar brandt hij prima...
Ik had de link nog niet gelegd...oplossing zou idd wel wenselijk zijn
Hmm.. misschien moet ik er dan in dat geval bij zeggen dat ik win2k draai. Ik heb nota bene de aspi layers nog een x geinstalleerd, maar helpt niets.
Ik ga nu proberen Nero nog een x te installeren, misschien helpt dat.
Ik ga nu proberen Nero nog een x te installeren, misschien helpt dat.
nee, dat helpt denk ik niet.
Je moet de via 4in1 drivers voor de IDE controller waar de Brander opzit afhalen, en gewoon Windows de standaard laten installeren. Deinstal kan je ook via die 4in1 tool doen.
Kijk ook eens rond op go.to/kt7faqdaar staat een boel over dit probleem.
Ik heb hetzelfde gehad
Je moet de via 4in1 drivers voor de IDE controller waar de Brander opzit afhalen, en gewoon Windows de standaard laten installeren. Deinstal kan je ook via die 4in1 tool doen.
Kijk ook eens rond op go.to/kt7faqdaar staat een boel over dit probleem.
Ik heb hetzelfde gehad
TNX GoX, het werkt! Ik heb gewoon via Device Manager de VIA Bus drivers (in mijn geval 3 stuks) uninstalled.
Daarna zoeken naar hardware, en in plaats van de VIA meuk, de standaard installeren. Simpel.
Maar: Heb ik nu prestatieverlies? Waarom zulke 'klote' drivers van VIA?
Daarna zoeken naar hardware, en in plaats van de VIA meuk, de standaard installeren. Simpel.
Maar: Heb ik nu prestatieverlies? Waarom zulke 'klote' drivers van VIA?