Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Radio Alarm functie ????

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje op mijn oude Nokia de 6230 had ik de functie Radio Alarm. Erg handig s´morgens wakker worden met je favorite radio channel,......

Nu mis ik dit toch wel op de N95, ik heb al eens geschreven een jaartje terug toen had ik de N73 waar het ook niet op zat (natuurlijk ook symbian)
Weet iemand waar ik die vraag aan Nokia kan stellen die het wel doornemen, en of behandelen?
Het blijft een punt dat ze deze functie eerst wel in de 6230 toegepast hebben en er daarna doodleuk weer uitgehaald hebben, Net of je dan een nieuwe auto koopt en ze hebben de binnen spiegel eruit gehaald,.....

IK heb ook nog gekeken voor een alternatieve software maar ik kan niks vinden,.....

p.s. Uiteraard begrijp ik dat er extern een luidspreker setje opmoet anders werkt de radio functie niet

Greetz Bitje

p.s. verkeerd geplaatst hier had onder topic N95 gemoeten mijn excuses (tja nieuw hé)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 23:29 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

:)

Trouwens, als je hier nieuw bent, kijk dan ook onze regels eventjes na. Dan zal jouw verblijf hier mogelijk leuker zijn :P

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.