[Verzamel] Sportfotografie

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 79.346 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-06 15:42
Ik kan mij vinden in Tolf. Vooral de laatste, daar had ik de renner inclusief fiets in beeld gebracht. Meetrekkers zijn mooi, maar ook wide angle.
Hoewel vage achtergrond, toch storende elekemten, denk aan de hekken en foto's. De compositie zou wat strakker mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolyo_Lars
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-06 15:27
Heel erg bedankt voor jullie mening! Die ga ik zeker meenemen. Vooral dat ik meer van de fiets op de foto moet krijgen is een tip waar ik veel aan ga hebben denk ik. Toen ik daar stond werd ik echt overrompeld door de snelheid, had al gehoord van iemand dat je na een bocht moet staan omdat ze dan ‘afremmen’ (niks van gemerkt ;)) dus werd het meer spray and pray in plaats van echt nadenken over de foto. Maar ga het zeker meenemen als ik de foto’s van de tour de france ga maken.

Nikon D7200 | Nikon 18-55 | Nikon 55-200 | Sigma 50-500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 19:09

Toff

FP ProMod
@Coolyo_Lars Ja, die snelheid is inderdaad wel overrompelend, zelfs bij lokale evenementen. Ben heel benieuwd naar je tourfoto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur23
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 16:42
Dit forum (en mijn forum activiteit :P) even wat afstoffen. Van afgelopen weekend bij het EK baanwielrennen in Apeldoorn. De vuurdoop van mijn ef-m 55-200mm telelens op de Canon m50. Vanaf de tribune had ik de 200 mm nog best vaak nodig, dat inclusief een diafragma van 6.3 geeft dat toch vaak een ISO tussen 2000-4000. Want een redelijk korte sluitertijd heb je wel nodig, op tv ziet het er al snel uit maar hier zie je pas echt de snelheid :o
Deze twee foto's zijn op 148 en145 mm, F5.6 Iso 3200 en 1/1000 sec. De eerste vond ik goed gelukt omdat het het moment van ontsnappen is en de 2e geeft een gevoel voor de helling van de baan door de lijnen die naar de hoek lopen. Al met al een geslaagde test voor de lens.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DRcXGTBqtv4LlRVOYi5C89yIYq0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JIdHASa48ISQYj9h2R2q4WFq.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogbfJuks1o4WFAUEO0uHi-qjtmI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WZeLSC8EuPXmsm0uQqv4zb2d.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• upclocker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:09
Er is geen motorsport fotografie topic geloof ik dus dan deze maar een schopje geven.
Vandaag wat foto's gemaakt bij de TT van Assen. Was mijn eerste keer, maar ben al heel tevreden met deze. Ben de komende dagen nog wel ff zoet met een selectie maken. :)
Zit alleen een beetje te twijfelen over de compositie. Zouden jullie hem iets centraler in beeld zetten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LWP9CnJz6Vl0G0xhQPWzhveLJwY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W6n9t58rrBwsrgCFMt1IdPSb.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste