Ik heb een klein netwerkje van een laptop met Vista en een PC met XP. Deze computers zijn d.m.v. een switch met elkaar verbonden. Bestanden delen werkt beide kanten op, en ik kan zowel op lokaal IP als op computernaam browsen op de andere computer.
Het probleem is dat ik niet GTA2 via dit netwerk kan spelen.
Het joinen van een spel gaat via de GTA2 manager, een bijgeleverd programmaatje waarmee je een room kan maken voor multiplayer GTA. Als ik met XP de game op Vista probeer te joinen op het lokale IP (TCP/IPC protocol), loopt de GTA2 manager vast, en als XP host kan ik vanuit Vista de game niet vinden.
Ik heb ook nog even met Hamachi geprobeerd, maar daar had ik hetzelfde probleem. De firewalls staan uit, en via internet met andere spelers werkt hosten en spelen wèl.
Weet iemand wat de oplossing of oorzaak is van mijn probleem?
Het probleem is dat ik niet GTA2 via dit netwerk kan spelen.
Het joinen van een spel gaat via de GTA2 manager, een bijgeleverd programmaatje waarmee je een room kan maken voor multiplayer GTA. Als ik met XP de game op Vista probeer te joinen op het lokale IP (TCP/IPC protocol), loopt de GTA2 manager vast, en als XP host kan ik vanuit Vista de game niet vinden.
Ik heb ook nog even met Hamachi geprobeerd, maar daar had ik hetzelfde probleem. De firewalls staan uit, en via internet met andere spelers werkt hosten en spelen wèl.
Weet iemand wat de oplossing of oorzaak is van mijn probleem?