Toon posts:

Winlogon virus, kan computer niet meer opstarten!

Pagina: 1
Acties:
  • 445 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik wou mn windows xp home cracken, en heb iets gedownload wat mijn pc kapotmaakte. Ik zit nu op dezelfde hard disk, maar dan op een andere besturing windows xp. Dus ik heb nu 2x windows xp home op deze hard disk. Ik heb iets gedownload, wat winlogon en nog iets in mijn system32 zet. Nu als ik mn pc wil opstarten, zordt het beeld zwart bij het begin, waar je je muis ziet, en normaal gesproken komt dan WELKOM te staan, maar het beeld blijft zwart,, kan wel mijn muis bewegen, en dan komt er een balkje heel snel te voorschijn waar staat toepassing wordt gestart f zo iets, en start mn pc opnieuw op. Toen heb ik in de veilige modus geprobeerd, lukt ook niet. Herstellen lukt niet. Toen heb ik bij crash pc niet opnieuw opstarten gekozen bij f8 en stond er dit:

STOP:c00002la
onherstelbare systeem fout
Het systeemprocess windows logon process is onverwacht afgebroken.
Het systeem is afgesloten.

Iemand kan mij helpen?
Ik heb de andere home edition in mijn c:windowss met dubbele s gemaakt, dus ik kan nog wel in mijn kapotte c:windows gaan.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Ehmm ga naar de winkel, koop een legale versie en installeer Windows opnieuw?

Verwijderd

Topicstarter
alsjeblieft help me ;(

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:10

sanzut

It's always christmas time

A ) Zeuren helpt niet
B ) De error is niet google-baar, en op support.microsoft.com staat niets over de error code. Dus je hebt hem verkeerd overtypt, of je moet je windows opnieuw installeren
C ) heb je de recovery console gebruikt?

Verder zou ik je aanraden om gewoon een legale te kopen, aangezien illegale software hier niet is toegestaan.

[ Voor 3% gewijzigd door sanzut op 27-08-2007 20:23 ]

Verwijderd

helaas,dit is dus je eigen schuld en daar zul je zelf moeten gaan uitkomen,als je geen gezeik met hacks viruse en dergelijke wil hebben,dan zul het legaal moeten kopen

Verwijderd

Topicstarter
sry, heyt moet STOP:c000021a zijn :O'

Ik heb recovery console, ben ik in gegaan met fixboot en fixmbr, maar dat hielp niet, weet u miss wat ik moet intypen?

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 17:31
Stap 1. Koop een Windows licentie in de winkel

Stap 2. Formateer je hard disc en installeer je bij Stap 1 gekochte Windows

Succes!

Hail to the king baby!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit is dus 1 van de prima redenen om niet te rotzooien met obscure cracks, maar dingen gewoon aan te schaffen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.