Oke, ik wou mn windows xp home cracken, en heb iets gedownload wat mijn pc kapotmaakte. Ik zit nu op dezelfde hard disk, maar dan op een andere besturing windows xp. Dus ik heb nu 2x windows xp home op deze hard disk. Ik heb iets gedownload, wat winlogon en nog iets in mijn system32 zet. Nu als ik mn pc wil opstarten, zordt het beeld zwart bij het begin, waar je je muis ziet, en normaal gesproken komt dan WELKOM te staan, maar het beeld blijft zwart,, kan wel mijn muis bewegen, en dan komt er een balkje heel snel te voorschijn waar staat toepassing wordt gestart f zo iets, en start mn pc opnieuw op. Toen heb ik in de veilige modus geprobeerd, lukt ook niet. Herstellen lukt niet. Toen heb ik bij crash pc niet opnieuw opstarten gekozen bij f8 en stond er dit:
STOP:c00002la
onherstelbare systeem fout
Het systeemprocess windows logon process is onverwacht afgebroken.
Het systeem is afgesloten.
Iemand kan mij helpen?
Ik heb de andere home edition in mijn c:windowss met dubbele s gemaakt, dus ik kan nog wel in mijn kapotte c:windows gaan.
Alvast bedankt!
STOP:c00002la
onherstelbare systeem fout
Het systeemprocess windows logon process is onverwacht afgebroken.
Het systeem is afgesloten.
Iemand kan mij helpen?
Ik heb de andere home edition in mijn c:windowss met dubbele s gemaakt, dus ik kan nog wel in mijn kapotte c:windows gaan.
Alvast bedankt!