Toon posts:

[7600GT] Geen beeld na installeren Bioshock drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

na het downloaden van de Bioshock demo besloot ik ook maar eens de nieuwe Bioshock drivers te downloaden omdat hij problemen gaf tijdens het spelen. Na het installeren bootte ik opnieuw en kreeg mijn scherm opeens geen beeld na het Windows laadscherm. Ik neem aan dat er dus iets met de drivers verkeerd is gegaan. Hoe fix ik dit en ben ik de enige bij wie de drivers niet goed werken?

Ik heb een stokoude 21" Hitachi CRT, mocht dat nog uitmaken.

Groeten,

Bram

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ehh, in safe mode booten en de software weer verwijderen? Wat zijn Bioshock drivers nou weer..bedoel je niet gewoon drivers voor je videokaart?

• Gniels
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-07 23:40
Deze drivers waren toch alleen voor Windows Vista? Heb je misschien Windows XP? Correct me if I'm wrong..

PHILIPS Motional Feedback 544

Verwijderd

Topicstarter
Exorcist schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:49:
Ehh, in safe mode booten en de software weer verwijderen? Wat zijn Bioshock drivers nou weer..bedoel je niet gewoon drivers voor je videokaart?
De aparte Bioshock drivers voor je videokaart, 163.44 if I'm not mistaken. Maar mijn vraag was ook meer of ik de enige ben die problemen heeft met deze drivers.

@Gniels, er was ook een aparte XP versie, die heb ik gedownload.

• ZalmanLuci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-02-2025
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:42:
[...]

De aparte Bioshock drivers voor je videokaart, 163.44 if I'm not mistaken. Maar mijn vraag was ook meer of ik de enige ben die problemen heeft met deze drivers.

@Gniels, er was ook een aparte XP versie, die heb ik gedownload.
Net zoals, Exorcist zegt. Boot in safe mode en verwijder de drivers? Je hebt namelijk wel scherm tijdens het boot scherm van windows Xp, dus neem ik aan dat je dan gewoon in safe mode kan komen.

Succes!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:00

Wildfire

Joy to the world!

Ik had deze drivers gisteren ook geïnstalleerd. Wel gewoon beeld, maar toen ik vanochtend m'n LCD aanzette kreeg ik de melding "no signal" (de computer was niet gecrashed ofzo, ik had een upload lopen en die liep nog steeds gezien het hevige geknipper van m'n switch). Ook na een reboot bleef het "no signal". Uiteindelijk heb ik via de Veilige Modus de drivers er maar vanaf gemikt om zodoende m'n oude drivers weer te installeren.

Misschien toch iets idd niet helemaal jofel in de nieuwe drivers.

[ Voor 14% gewijzigd door Wildfire op 27-08-2007 22:32 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1