Ik heb een flash item, dat op pageload een geluidje maakt, de tekst (bedrijfsnaam en subname) erin laat vliegen en de 4 knoppen onderin erin vliegt. De 4 knoppen zijn niet statisch; op het moment dat je met de muis erboven hangt klinkt een geluidje en komt een subtekst voor de originele buttontekst omhoog tevoorschijn.
Elk van de 4 knoppen zou naar een deel van de site moeten linken, genaamd index.html, index-1.html t/m index-3.html. Dit gaat via de getURL functie, althans dat is de uitkomst van zelf proberen icm googlen...
Ik heb een screenshot gemaakt vanuit Flash MX (klik voor origineel):

Ik heb dus de getURL functie aan elke Movie Clip toegevoegd. Probleem is dat als je ze allemaal netjes invult (op de wijze zichtbaar op het screenshot), ze allemaal naar 1 en dezelfde link gaan ipv naar 4 verschillende! Ook als je er bij 3 of zelfs maar 1 van de Movie Clips getURL invult, alle knoppen gaan naar dezelfde link (dus ze zijn eigenlijk leeg, geen getURL functie en toch doen ze gezellig mee)!
Ik heb al uren geprobeerd en gezocht op inet, maar kan geen antwoord vinden. De uitleg die ik meestal vind gaat over het getURL-en van buttons, maar dit zijn geen buttons maar Movie Clips, dus het veranderen van de propertie van Movie Clip naar Button of Graphic heeft niet het gewenste resultaat.
Het zou een hele opluchting zijn als iemand de oplossing voor me heeft!
Elk van de 4 knoppen zou naar een deel van de site moeten linken, genaamd index.html, index-1.html t/m index-3.html. Dit gaat via de getURL functie, althans dat is de uitkomst van zelf proberen icm googlen...
Ik heb dus de getURL functie aan elke Movie Clip toegevoegd. Probleem is dat als je ze allemaal netjes invult (op de wijze zichtbaar op het screenshot), ze allemaal naar 1 en dezelfde link gaan ipv naar 4 verschillende! Ook als je er bij 3 of zelfs maar 1 van de Movie Clips getURL invult, alle knoppen gaan naar dezelfde link (dus ze zijn eigenlijk leeg, geen getURL functie en toch doen ze gezellig mee)!
Het zou een hele opluchting zijn als iemand de oplossing voor me heeft!
.... Ik weet het ook niet